Ispremiär 12/13
« Föregående · 1509283 Till forumet
Sv: Ispremiär 12/13
bradberry: Nja svårt att upskatta men ca 200-250 pers. Men det fylls på hela tiden.
Sv: Ispremiär 12/13
Första övningen var bolla grisa i tek cirklarna, en i som jagar, nu friläge från blå
med avslut.
med avslut.
Sv: Ispremiär 12/13
tre målvakter. honken markström och vem mer? :)
några juniorer med?? verkar Johnsson och lauritz hela och fräscha? :P
några juniorer med?? verkar Johnsson och lauritz hela och fräscha? :P
Sv: Ispremiär 12/13
Svårt att se villka alla spelare är då dom inte har några siffror på sig.
Liten presentation nu.
Liten presentation nu.
Sv: Ispremiär 12/13
Nu klev resten av laget in på isen till ett litet jubel, sen vaknade nån med musiken å lirar hårdrock så det dånar i hallen
Sv: Ispremiär 12/13
Ramlar in åskådare mest hela tiden, Thuresson ser taggat ut ivf. Gunnar åker mellan målisar a å snackar.
Sv: Ispremiär 12/13
bradberry: Är på plats, bara 3 målisar samt 2 skyttar på varje på isen. Å Pecka såklart !
« Föregående · 1509283