J-20 09/10
« Föregående · 1177558 Till forumet
Sv: J-20 09/10
Hong Kong: Calle Järnkrok är Brynäs nästa stora stjärna, sanna mina ord. Kanske i en framtid t o m bättre än Nicklas Bäckström.
Sv: J-20 09/10
tompap71: Tycker inte man ska jämföra Järnkrok med Bäckis ännu - vi vet alla att vägen dit är låååång.
Sv: J-20 09/10
tompap71: Vi vet fortfarande inte om han kommer att klara av det viktiga steget till seniornivå eller om han bara blir en såkallad "juniorstjärna". Men visst är han lovande.
Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: och Peja: Nej det var kanske lite att ta i, men vad jag har sett av Calle mot seniormotstånd under försäsongen så är jag övertygad om att steget upp till den nivån är väldigt litet för honom, jag tror också han kan vara med i A-laget o överraska många redan denna säsong. Jag vet att han kommer få speltid, hoppas bara han får tillräckligt för att visa hur duktig han faktiskt är,
Sv: J-20 09/10
tompap71: Självklart kommer han att få chansen i A-laget redan denna säsong.
Var så himla kul matchen mot luleå då han skulle tackla - han satsade verkligen tacklingen måste ha känts som en vindpust :D
Var så himla kul matchen mot luleå då han skulle tackla - han satsade verkligen tacklingen måste ha känts som en vindpust :D
Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: Jo, enligt Czarnecki ska han få en del chanser. Och tacklingar är kanske inte hans grej riktigt, men han var bra mot Modo i SCA-cupen.
Sv: J-20 09/10
Tänk om krakarna i Gävle kunde prestera 40% av vad djurgårdsklacken kan. Det är helt ofarligt att skrika högt på en hockeymatch. Jag lovar.
Sv: J-20 09/10
sylf: Man lider med spelarna, kan man ha mer oflyt? Pucken dansar på mållinjen... När ska det studsa vår väg?
Sv: J-20 09/10
Ahlbom: Heliga makaroner!!! Ove, jag är mållös (vilket Ove inte är just nu). Enligt webkommentatorn har Ove spelat i Brynäs i 1000 år. Kan någon bekräfta detta?
Sv: J-20 09/10
Läck har förresten fått släppa in en puck nu, det står 2-1 till Brynäs mot Luleå i J20.
Sv: J-20 09/10
Är det inte dags för Läck att få chansen i en ES match snart, vad tror ni? El är det bättre att köra på "Markisen"? =)
Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: Tänkte om Markström hade spelat lite sådär nu bara? Att Läck kke borde få chansen..Å andra sidan är det nog kke bättre att Markström får stå nästa match då det är fullsatt o säkert blir bra tryck i hallen.. =)
Sv: J-20 09/10
andreasknox: Jag tycker markan har spelat bra i samtliga matcher. Mot Djurgårn har vi främst honom att tacka för poängen.
Men självklart är det viktigt att Läck får matchträning på elitnivå!
Men självklart är det viktigt att Läck får matchträning på elitnivå!
Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: Okey isf är det rätt att Markström får fortsätta! Har själv inte sett nån match än, har haft så mkt annat, börjar bli riktigt sugen på hockey nu, men nästa match ska jag se!! =)
Sv: J-20 09/10
Läck motar 26 puckar med en räddningsprocent på 92,9. Det får man väl kalla en klart godkänd säsongsdebut
Sv: J-20 09/10
Hence: det beror väl lite på hur svåra skotten har varit med..Men du kke sett matchen? =)
Sv: J-20 09/10
andreasknox:
Matchbilder från gårdagens match mellan Leksand-Brynäs.
Riktig snygg straff Wännström sätter måste jag säga.
Matchbilder från gårdagens match mellan Leksand-Brynäs.
Riktig snygg straff Wännström sätter måste jag säga.
Sv: J-20 09/10
Bissett19: Det var väl 66 Hagberg som var den stora "källan" för ett par år sedan. Drevs ut från stan med tjära och fjädrar efter att några smått sensationella nyförvärvsrykten visat sig grundlösa. Du har en tradition att falla tillbaka på, Wesley. Skickar bussbiljett, tjära och fjädrar.
Sv: J-20 09/10
Jompe: Tror du tänker på 63 Norberg faktiskt. De påståenden som framkom då stämde faktisk, då det fanns muntliga avtal mellan de aktuella spelarna och klubben. en de valde dock att bryta dessa och skriva på för andra klubbar. Men det är enormt långt bak i historien nu =)
Sv: J-20 09/10
HF: Du har rätt. Det var Norberg, inte Hagberg. Fel ska vara fel.
Det må vara långt tillbaak i tiden. En Brynäsare glömmer aldrig. Det är väl därför man är Brynäsare, antar jag.
Det må vara långt tillbaak i tiden. En Brynäsare glömmer aldrig. Det är väl därför man är Brynäsare, antar jag.
Sv: J-20 09/10
Bissett19: Wännström lär väl knappast få chansen i A-laget så länge Czarnecki är tränare..
Sv: J-20 09/10
MarcusElving: Även lite konstigt att Ironhook och Berglind gick in och spelade bra men ändå inte har fått fler matcher.
« Föregående · 1177558
4-1 idag. Järnkrok involverad i alla fyra målen.