Jensen igen
« Föregående · 1823468 Till forumet
Jensen igen
Tjatat om petning ett par matcher nu. Han ligger bakom så sjukt mkt som händer bakåt för Brynäs. Slänger iväg chanspuckar och tappar mkt puck. Och bidrar inte med mkt framåt heller. Illa att de staben har sett det än.
+ 3
Sv: Jensen igen
Zappaholic: Jensen borde sitta på läktaren för länge sen, klenaste spelaren jag sett.
+ 1
« Föregående · 1823468