Jonas Nordqvist
« Föregående · 789571 Till forumet
Jonas Nordqvist
Någon mer som hört rykten om att brynäs försöker locka hem honom från chicaga till nästa säsong? Många av de andra 82:orna från leksand spelar ju redan i Brynäs så det ryktet kanske inte är helt fel..
Sv: Jonas Nordqvist
ziggep: Jag snackade med Nordqvists farfar för någon månad sedan och enligt honom har redan brynäs och Nordqvist kommit överens om en övergång redan efter jul. Härligt!
I kontraktet står också inskrivet att farfar Nordqvist ska få jobba med mormor Sundlöv.
I kontraktet står också inskrivet att farfar Nordqvist ska få jobba med mormor Sundlöv.
Sv: Jonas Nordqvist
munkas: "I kontraktet står också inskrivet att farfar Nordqvist ska få jobba med mormor Sundlöv."
Ingen chans att man får se T. Jonsson i båset igen? Avdankade leksingar kan man aldrig få för många av.
Kan du inte kolla om någon slovakisk snabbskrinnare är på ingång?
Skulle gärna se Moravec/Duda/Tomik i BIF. "VVB-kedjan"
(Våga Vägra Backchecka)
Ingen chans att man får se T. Jonsson i båset igen? Avdankade leksingar kan man aldrig få för många av.
Kan du inte kolla om någon slovakisk snabbskrinnare är på ingång?
Skulle gärna se Moravec/Duda/Tomik i BIF. "VVB-kedjan"
(Våga Vägra Backchecka)
Sv: Jonas Nordqvist
Hagge_87: Förmodligen, hade dock varit mumma som ersättare för Bäckis. Det krävs en värvning av den kalibern om det inte ska bli allt för kännbart.
Sv: Jonas Nordqvist
Skulle jubla om Nordquist kom till Brynäs och det känns inte helt orealistiskt med tanke på att han är bra polare med speciellt Hermansson & Widing, men det troligaste är väl att han går till Luleå?
« Föregående · 789571