Kasta inte yxan i sjön än
« Föregående · 133994 Till forumet
Sv: Kasta inte yxan i sjön än
precis som du säger=det långt kvar än,men visst bör laget förstärk snarast möjl.
Sv: Kasta inte yxan i sjön än
arnetiberg: Har du fått yxan i huvudet vad ser jag du har nästan slutat med förkortade inlägg!!!
« Föregående · 133994
Brynäs, vi ger aldrig upp, Brynäs vi ger aldrig upp!