KAXIG?
647268 · Nästa » Till forumet
Sv: KAXIG?
rackham: Ja, det är frågan.
Här är nåt tips för framtiden.
1. Låt IMG ta över marknadsansvaret för oken! Se på MFF. Det borde vara en mycket intressant utmaning för vilken marknadssrateg som helst. Såg igår mer gult o lila bland läktarna. För 20 år sedan, (ja, det var länge sedan) var Färjestads Ishall mest känd för att man kunde höra när man tappade nåt på golvet.
2. Fortsätt att jobba med starkt ledarskap för A-laget. Sportslig framgång är enda sättet att kunna skaffa sig manöverutrymme.
3. Odla talanger.
4. Jobba på lång sikt i organisationen. Inga oöverlagda beslut.
Ja, några floskler. Men det finns nog inga genvägar.
Här är nåt tips för framtiden.
1. Låt IMG ta över marknadsansvaret för oken! Se på MFF. Det borde vara en mycket intressant utmaning för vilken marknadssrateg som helst. Såg igår mer gult o lila bland läktarna. För 20 år sedan, (ja, det var länge sedan) var Färjestads Ishall mest känd för att man kunde höra när man tappade nåt på golvet.
2. Fortsätt att jobba med starkt ledarskap för A-laget. Sportslig framgång är enda sättet att kunna skaffa sig manöverutrymme.
3. Odla talanger.
4. Jobba på lång sikt i organisationen. Inga oöverlagda beslut.
Ja, några floskler. Men det finns nog inga genvägar.
KAXIG?
"Kaxigt - och bra av Färjestad att värva hos konkurrenten
Wow, Färjestad värvar guldkonkurrentens tränare.
Värmlänningarnas kaxighet har alltid varit lika imponerande som gränslös.
Roger Melin är Färjestads nye man.
Ett bra val."
(Källa: Expressen 060103)
Det var länge sedan Brynäs IF ståtade med ett epitet som KAXIG...
Wow, Färjestad värvar guldkonkurrentens tränare.
Värmlänningarnas kaxighet har alltid varit lika imponerande som gränslös.
Roger Melin är Färjestads nye man.
Ett bra val."
(Källa: Expressen 060103)
Det var länge sedan Brynäs IF ståtade med ett epitet som KAXIG...