Kenneth Bergqvist
« Föregående · 207738 Till forumet
Sv: Kenneth Bergqvist
Tomas HOCKEY: Det lär bli svårt att byta spelare den här säsongen eftersom deadline nu har passerats.
Sv: Kenneth Bergqvist
Lulekickan: Helt rätt men jag menar till nästa säsong! Var inte så tydlig där ;)
« Föregående · 207738
Vi kanske ska försöka oss på ett byte! Vad säger ni om Björn Melin i Hv 71 som inte heller har blommat ut som Hv 71 har velat! Dom 2 kanske behöver ett ombyte och kanske tjänar båda klubbarna på affären!
Vad tycks?