1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778920 inlägg · 7967 ämnen

Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021



Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Thias30: Bra start av Brage också

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Så in i helveteseld skönt!



Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Rönnqvist verkar ogilla Bergs tackling iaf. Berg ska ju bort från isen med en idiotiska tacklingen.

Problemet är att det måste till en huvudskada för att de ska våga döma.....

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Get fucked Leksand.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
SÄLJ DET DÄR SATANS SÅLLET!!


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
SWEATT: Alltså, nu är det dags att plocka in Ersson.


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Thias30: Byr målis nu! Inte ett enda bra ingeipande

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Läge att ta in Ersson, kan inte bli sämre..

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Linus Klasen har tydligen spearat Junland mellan benen, Man undrar vad han får för det.

Blir nog 10 matcher minst för det

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Peja: Samtidigt så är JD och Rödins utvisningar helt onödiga.


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Byt målis, in med Sundlöv!
Sämre kan det fan inte bli.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: kanske dags att vi luftar var andra slips?

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Vad är det för jävla returer...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Vad har det med denna match att göra??? Den där jävla Berg ska inte komma undan med sån skit på isen

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Lindström: Den return borde han få ett ass på. Riktigt svagt.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Qvarre: Tre svaga mv-insatser idag. Kanske dags snart för Ersson att försöka bli den första att täppa igen...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Qvarre: Tror jag måste ta blodtrycksmedicin

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Vi ser fan inte pigga ut idag.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Hur fan lyckas han släppa den där returen. Han är iskall. Varför inte bara byta målvakt? Ersson kan komma in avslappnad.

För eller senare kommer vi byta ut VA ändå. Bättre att göra det nu.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
nu måste laget steppa upp och spela med självförtroende. Är planen att spela igelkott i egen zon? Aldrig hållbart.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
BÄNKA HEDBERG NUUUUUU!!!! SÄMRE FINNS INTE... ALLTID SKIT NÄR HAN ÄR INNE... ORKAR INTE MED HANS SPEL!!!

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Ping mattias - 74: Kanske dags att lämna vårt forum igen? I all välmening.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Zappaholic:

Men vad du tjatar han kommer bli avstängd i efterhand

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Vad har det med saken att göra. Han borde haft fem minuter i kväll! Plus avstängning!

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Och där borde vi haft pp...interference i åkduellen

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Brynäs har inget eget spel överhuvudtaget. Det här är en deprimerande match... När man trodde vi var på gång så står vi för en sån här impotent skitinsats... Spelmässigt hade Leksand kunnat ha en tremålsledning...

Så jävla besviken på inställningen idag. Man reagerar på isen. Istället för att AGERA...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Leksandsinterference igen

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Vad fan tjatar du om Junland och Klasen för? Vem i helvete bryr sig???

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Pigalle:

Japp jag slutar skriva här

Just för att jag varit otrevlig och provocerande, OBS ja är ironisk

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Undrar vad Solem och Birgersson tänker när de ser såskoppen P. Berglund?

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Herregud vad tröga i är i handlingarna. Riktigt slöa i allt just nu.



Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
bradberry: Ja, sorgligt att beskåda. Världsmästare efter två vinster tydligen..

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
mattias - 74: Så här långt är Leksand det bättre laget men vi leder, hockeyns väsen på något sätt.


Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Brynäs agerar som ett försvarsdiciplinerat damlag... Det ser nästan ut som herrar mot damer...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{2064}: Vi gillar inte andraperioder

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{2064}: Blir svårt att vinna med det här spelet.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
munkas: Snarare är det väl du som förväntar dig det efter två segrar. Ingen annan härinne verkar tro att allt är guld och gröna skogar efter en vunnen match eller två...

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Mattson: Tur att Leksand kör med slips också

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Känner inte alls igen Brynäs sedan matchen mot FBK. Vakna för fan.

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Är så jävla irriterande att höra Lena stöna till varje gång det skjuts av Leksand..
Är det så svårt att hitta en neutral kommentatorer..

Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Apropå Klasen. Vilken spearing....Fan, frugan är hårdare mot min pung... och jag gillar det!

« · 2119734 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)