KUPARINEN
688294 · Nästa » Till forumet
KUPARINEN
Nu hoppas jag och tror att killen har gjort sitt i Brynäs tröja. Han har i huvudtaget inte något spelsyne.
Och vad håller klubbledningen med när det gäller biljettförsäljningen? Man kunde inte tro att det var sant när man såg på sektioner K,L, och M!
Och vad håller klubbledningen med när det gäller biljettförsäljningen? Man kunde inte tro att det var sant när man såg på sektioner K,L, och M!