Kvällens match!!!
« Föregående · 63469 Till forumet
Sv: Kvällens match!!!
Brynäs har powerplay och har inte lyckats att träffa mål på 2 min! Tyvärr så måste jag meddela att det är jävligt kört. Asplund måste in i 3:e!
Sv: Kvällens match!!!
skit oxå !
Nu sitter man och saknar Honken j-t mycket.
Längtar vi efter paus nu eller har vi några chanser ?
Nu sitter man och saknar Honken j-t mycket.
Längtar vi efter paus nu eller har vi några chanser ?
Sv: Kvällens match!!!
Håller fulständigt med "BIF SM GULD"
Laget gör en bra match, men man har ingen bra målis.
Laget gör en bra match, men man har ingen bra målis.
Sv: Kvällens match!!!
2-3 och Pettersson gör matchen tavla,han är så jävla dålig så det finns inte.Utespelarna gör allt rätt medans Sållet Pettersson är bedrövlig!
Sv: Kvällens match!!!
1-1 direkt på tekning! Ruskig tavla av Pettersson! FBK har tagit över fullständigt, någon som är förvånad?
Sv: Kvällens match!!!
Vad händer ?
Sitter också på jobbet helt utelämnad till HS.
Leder vi fortfarande eller.....
Sitter också på jobbet helt utelämnad till HS.
Leder vi fortfarande eller.....
Sv: Kvällens match!!!
Hur lirar Brynäs? Några spelare som utmärkt sig? Har MP gjort några håriga räddningar? Tuggar Melin fradga? Hur är stämningen? Mer info!
Sv: Kvällens match!!!
Partiska kommentatorer är ett synnerligen vidrigt släkte. Skicka Wahlman till de tyska saltgruvorna...
Sv: Kvällens match!!!
Och den där JÄVLA "Kommentatorn" på P4 säger att det är orättvist! HAHHAHAHAHA
vadå bara för att Fbk haft powerplay mycket! det är inte att dom ägt utan fått lite!
vadå bara för att Fbk haft powerplay mycket! det är inte att dom ägt utan fått lite!
Kvällens match!!!
Vad händer? Sitter helt låst på jobbet. Endast tillgång till en dator. Snälla, rapportera allt som händer...Öka Brynäs!
« Föregående · 63469