Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
« Föregående · 1361212 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Hur FAAAN kan de missa trippingen på Ekholm???
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Men va faan! Ska dom få göra vad som helst mot Brynäsarna!! Sol jävla klar tripping på Ekholm av Snusk-Wallin för fan framför mål före målet!!! Man blir så jävla lack!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Wallin trippar ju ner Ekholm! Men inget händer.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
snuskiga fbk behöver INTE spela bra de vinner ändå. domardjävlarna o egna misstag ser till att de lyckas
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: men för helvete nu kommer 2 an fö fbk då jävla helvete
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Nu har CZ även ruskat om i kedjorna :)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Annars en jäkligt bra period av Brynäs, bortsett från trög inledning. synd bara på partiska domare.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre:
Ekholm har ju iaf hunnit med ett av sina obligatoriska skott mot stjärnorna, dvs över
Ekholm har ju iaf hunnit med ett av sina obligatoriska skott mot stjärnorna, dvs över
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
När skit är befogat ja, annars häller du bara bensin på min eldsvåda ;)
När skit är befogat ja, annars häller du bara bensin på min eldsvåda ;)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71:
Bitter som fan.. Snart kommer de obligatoriska stolpskotten från Brynäs med.
Det var ju ett tag sedan nu.
Bitter som fan.. Snart kommer de obligatoriska stolpskotten från Brynäs med.
Det var ju ett tag sedan nu.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Bara att hoppas på att Brynässyndromet inte visar sig nu, dvs bra första o tappa i andra
Bara att hoppas på att Brynässyndromet inte visar sig nu, dvs bra första o tappa i andra
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Dom "bästa" måste få skit också ;) Fan, det är ju som hälla bränsle på en eldsvåda! ;) höhö
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71:
FBk har sådan horaktig TUR... Förra matchen hade Brynäs vunnit om inte FBK hade haft flyt och så nu detta.
Senast de möttes i slutspel o FBK vann med 4-0 i matcher så var Brynäs bättre i 3 av dom.
När fan ska det jämna ut sig?
FBk har sådan horaktig TUR... Förra matchen hade Brynäs vunnit om inte FBK hade haft flyt och så nu detta.
Senast de möttes i slutspel o FBK vann med 4-0 i matcher så var Brynäs bättre i 3 av dom.
När fan ska det jämna ut sig?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Ääh det går inte att slå FBK när Rönnmark och Wallin är bästa polare..
När börjar Elitserien 2011/2012?
När börjar Elitserien 2011/2012?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
Spontanitet kan nog vara bra, men det ser inte särskilt snyggt ut att kasta skit på en av de bästa i laget.
Spontanitet kan nog vara bra, men det ser inte särskilt snyggt ut att kasta skit på en av de bästa i laget.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Ja kommentaren verkar borttagen nu tack o lov. Å du verkar inte sett den för då skulle du förstå mina "förmaningar"...
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Brynäs i 1 nötskal. Brynäs spelar skapligt MEN tafflar till det på EGNA MISSTAG och förlorar mot ett för dagen BLEKT "domarnas favorit-lag" fbk.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: "Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!"
-Har du såna impulser har du inget på HS att göra! Prova Beckomberga!
-Har du såna impulser har du inget på HS att göra! Prova Beckomberga!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: jo, kanske de...men man ska vara spontan ;)
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
Du kanske skulle tänka en gång till innan du skriver då. :(
Du kanske skulle tänka en gång till innan du skriver då. :(
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: men lugna dig vad är det för jävla skitsnack sins i mellan
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Tragiskt vilken otur vi har när vi gör en så pass bra första period...
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Vad fan skriver du?! Killen ger ALLT varje match och gör ETT misstag. Silver är KUNG!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
29 sek in på nästa har vi 3-1 till domarnas favoriter?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: men för i helvete jävla skit för fan silver
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Känns som Domarna är lika bra nu som i första matchen. SUCK
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Det verkar som de randiga djävlarna blåser DIREKT när någon fbk:arre ramlar eller håller på och ramlar. Spelar ingen roll egentligen vad som händer..Brynäsare MÅSTE ut tänker dom direkt
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Dom friar den där men inte boardingen på Sundström...
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: boarding och ny utvisning för brynäs jävla fbk domare
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Vad i helvete domarn, boarding! skärpning
« Föregående · 1361212 · Nästa »