Inlägg: 1361168
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: "Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!"
-Har du såna impulser har du inget på HS att göra! Prova Beckomberga!
-Har du såna impulser har du inget på HS att göra! Prova Beckomberga!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
Du kanske skulle tänka en gång till innan du skriver då. :(
Du kanske skulle tänka en gång till innan du skriver då. :(