Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
« Föregående · 1361236 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Snart ordnar domarna åt fbk igen snart 5-3 läge igen
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre: Ännu störra anledning att ta md sig dom ut ur serien så dom slipperfilma mest hela tiden.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
fbk verkar behöva ha 5-3 läge i alla deras hemmamatcher för att kunna bemästra Brynäs. Tacka domarna JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Glömmer aldrig när Perlskog kommenterade Putte Erikssons hudfärg -Det är inte bra för hockeyn om det kommer in för många svarta spelare....
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Lindström:
Duttande av Granis och ingen tar skitjobbet? Ser viu samma match? Möjligt att Granis duttat nån gång men han är ju inne och grisar bättre än på hela säsongen!
Duttande av Granis och ingen tar skitjobbet? Ser viu samma match? Möjligt att Granis duttat nån gång men han är ju inne och grisar bättre än på hela säsongen!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Lindström: Hur ska de våga göra det? Brynäs blir ju utvisade bara de visar sig i Värmland.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues:
Pärlan har alltid gillat brynäs motståndare
Pärlan har alltid gillat brynäs motståndare
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: Ne som sagt luktar 4-0 låååååååååååååååååååång väg.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Vi får hoppas på att FBK sätter in sex spelare igen, annars får vi nog inga mer pp.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre: NC höjde nästan rösten där..
När ska Bif gå för blod?
Jävla duttande av Granis mfl ingen tar och gör skit jobbet rejält.
När ska Bif gå för blod?
Jävla duttande av Granis mfl ingen tar och gör skit jobbet rejält.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Tror FAN att det är direktiv från förbundet..SE TILL ATT GE fbk FÖRDELAR så att de vinner
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Man kan nästan tro att det går för Perlskog när FBK får sina chanser!!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Hatar FBK mer än ngt annat lag. Alltid sån jävla flyt. Spelar uselt och ändå är man i förarsätet, som vanligt. Hjälper inget annat träder domarna in...
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre:
Bjud mig på några piulsner så är jag fan sugen på att ta hand om saken själv.
Bjud mig på några piulsner så är jag fan sugen på att ta hand om saken själv.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: SKa vi dra i gång en insamling för att hyra några som kan ta hand om dessa "domare"?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues. Ja vad var det jag sa nu väntar jag på kompensation jävla skit:
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Hur FAAAN kan de missa trippingen på Ekholm???
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Men va faan! Ska dom få göra vad som helst mot Brynäsarna!! Sol jävla klar tripping på Ekholm av Snusk-Wallin för fan framför mål före målet!!! Man blir så jävla lack!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Wallin trippar ju ner Ekholm! Men inget händer.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
snuskiga fbk behöver INTE spela bra de vinner ändå. domardjävlarna o egna misstag ser till att de lyckas
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: men för helvete nu kommer 2 an fö fbk då jävla helvete
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Nu har CZ även ruskat om i kedjorna :)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Annars en jäkligt bra period av Brynäs, bortsett från trög inledning. synd bara på partiska domare.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre:
Ekholm har ju iaf hunnit med ett av sina obligatoriska skott mot stjärnorna, dvs över
Ekholm har ju iaf hunnit med ett av sina obligatoriska skott mot stjärnorna, dvs över
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
När skit är befogat ja, annars häller du bara bensin på min eldsvåda ;)
När skit är befogat ja, annars häller du bara bensin på min eldsvåda ;)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71:
Bitter som fan.. Snart kommer de obligatoriska stolpskotten från Brynäs med.
Det var ju ett tag sedan nu.
Bitter som fan.. Snart kommer de obligatoriska stolpskotten från Brynäs med.
Det var ju ett tag sedan nu.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Bara att hoppas på att Brynässyndromet inte visar sig nu, dvs bra första o tappa i andra
Bara att hoppas på att Brynässyndromet inte visar sig nu, dvs bra första o tappa i andra
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Dom "bästa" måste få skit också ;) Fan, det är ju som hälla bränsle på en eldsvåda! ;) höhö
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71:
FBk har sådan horaktig TUR... Förra matchen hade Brynäs vunnit om inte FBK hade haft flyt och så nu detta.
Senast de möttes i slutspel o FBK vann med 4-0 i matcher så var Brynäs bättre i 3 av dom.
När fan ska det jämna ut sig?
FBk har sådan horaktig TUR... Förra matchen hade Brynäs vunnit om inte FBK hade haft flyt och så nu detta.
Senast de möttes i slutspel o FBK vann med 4-0 i matcher så var Brynäs bättre i 3 av dom.
När fan ska det jämna ut sig?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Ääh det går inte att slå FBK när Rönnmark och Wallin är bästa polare..
När börjar Elitserien 2011/2012?
När börjar Elitserien 2011/2012?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
Spontanitet kan nog vara bra, men det ser inte särskilt snyggt ut att kasta skit på en av de bästa i laget.
Spontanitet kan nog vara bra, men det ser inte särskilt snyggt ut att kasta skit på en av de bästa i laget.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Ja kommentaren verkar borttagen nu tack o lov. Å du verkar inte sett den för då skulle du förstå mina "förmaningar"...
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Brynäs i 1 nötskal. Brynäs spelar skapligt MEN tafflar till det på EGNA MISSTAG och förlorar mot ett för dagen BLEKT "domarnas favorit-lag" fbk.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: "Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!"
-Har du såna impulser har du inget på HS att göra! Prova Beckomberga!
-Har du såna impulser har du inget på HS att göra! Prova Beckomberga!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: jo, kanske de...men man ska vara spontan ;)
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
Du kanske skulle tänka en gång till innan du skriver då. :(
Du kanske skulle tänka en gång till innan du skriver då. :(
« Föregående · 1361236 · Nästa »