Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
« Föregående · 1361269 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Ekholm riktigt dålig ikväll, hänger inte med i någon situation.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Så jävla patetiskt.. som brynäsare måste man ha ett psyke av stål.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Volket jävla flyt vi har. Domarna, FBK och fistad av fru fortuna.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
GävleLasse: packa. Resväskorna och åk på semestern som ni verkar åka. Och tänka på fyfan vad dåligt jävla pack
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Börjar tycka att det vore skönt med 1 slut på detta snart. Sedan så torskar fbk i 4 raka för de är helt sannslöst värdelösa
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: L Jonsson vilken besvikelse.
Att man som C och lagets uttalade 1á back kan prestera så lite och tjäna så mycket.
Varför kladdar man in ett mål när det är 22s kvar.
Å vad gör Tysken kvar i klubben än?
Att man som C och lagets uttalade 1á back kan prestera så lite och tjäna så mycket.
Varför kladdar man in ett mål när det är 22s kvar.
Å vad gör Tysken kvar i klubben än?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
När ska Czarnecki börja med sin GAMEPLAN, det var ju fysik och slagsmål som gällde ikväll, fy fan vilken pajas"!!!!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Å Brynäs åker runt och väntar på periodpaus.-.. Vad händer då? Vi har sett det förr...
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Hyfsat onödigt att släppa in den där!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Hans ariska hjärta fick väl sig en infarkt när det var en NEGER(Jag får säga det då jag är en halv sådan själv) som dominerade i ES på det sättet. Han måste ju ha mått ännu sämre när Jerome Iginla vann poängligan i NHL :-)
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Hahaha...
Skulle ge vadsomhelst för att få höra det! Å vad menade han?
Skulle ge vadsomhelst för att få höra det! Å vad menade han?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
fbk kommer ju inte ha en chans mot några andra efter Brynäs. För det första kommer de inte ha samma goda hjälp av domarna + så är de ju värdelösa
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Underbart att höra Dansk, -Jag är redo och vill spela :-)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Får nog fan lägga ner kommenterandet under matchen, datorn verkar inte orka köra både och. :(
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Ekholm måste fan rycka upp sig! han har inte varit godkänd sen landslag uppehållet.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Du menar domarna/fbk-Silferberg 2-1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre:
Kan vra generös nog att låta dig välja vem du vill ta ;)
Kan vra generös nog att låta dig välja vem du vill ta ;)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Det är Calle som gör det men soporna till kommentatorer ser det ju inte ens på reprisen.....precis som de inte ens kommenterar trippningen på Ekholm fast det syntes tydligt
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Jorå, det här var 1987, så då var det annat ljud i skällan!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Jösses hur våra backar inte hänger med.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues:
Pärlan är en härlig kille, i sin lilla bajarbrajabubbla, i verkligheten är han en stor fjant
Pärlan är en härlig kille, i sin lilla bajarbrajabubbla, i verkligheten är han en stor fjant
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Snart ordnar domarna åt fbk igen snart 5-3 läge igen
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre: Ännu störra anledning att ta md sig dom ut ur serien så dom slipperfilma mest hela tiden.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
fbk verkar behöva ha 5-3 läge i alla deras hemmamatcher för att kunna bemästra Brynäs. Tacka domarna JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Glömmer aldrig när Perlskog kommenterade Putte Erikssons hudfärg -Det är inte bra för hockeyn om det kommer in för många svarta spelare....
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Lindström:
Duttande av Granis och ingen tar skitjobbet? Ser viu samma match? Möjligt att Granis duttat nån gång men han är ju inne och grisar bättre än på hela säsongen!
Duttande av Granis och ingen tar skitjobbet? Ser viu samma match? Möjligt att Granis duttat nån gång men han är ju inne och grisar bättre än på hela säsongen!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Lindström: Hur ska de våga göra det? Brynäs blir ju utvisade bara de visar sig i Värmland.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues:
Pärlan har alltid gillat brynäs motståndare
Pärlan har alltid gillat brynäs motståndare
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: Ne som sagt luktar 4-0 låååååååååååååååååååång väg.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Vi får hoppas på att FBK sätter in sex spelare igen, annars får vi nog inga mer pp.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre: NC höjde nästan rösten där..
När ska Bif gå för blod?
Jävla duttande av Granis mfl ingen tar och gör skit jobbet rejält.
När ska Bif gå för blod?
Jävla duttande av Granis mfl ingen tar och gör skit jobbet rejält.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Tror FAN att det är direktiv från förbundet..SE TILL ATT GE fbk FÖRDELAR så att de vinner
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Man kan nästan tro att det går för Perlskog när FBK får sina chanser!!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Hatar FBK mer än ngt annat lag. Alltid sån jävla flyt. Spelar uselt och ändå är man i förarsätet, som vanligt. Hjälper inget annat träder domarna in...
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre:
Bjud mig på några piulsner så är jag fan sugen på att ta hand om saken själv.
Bjud mig på några piulsner så är jag fan sugen på att ta hand om saken själv.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: SKa vi dra i gång en insamling för att hyra några som kan ta hand om dessa "domare"?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues. Ja vad var det jag sa nu väntar jag på kompensation jävla skit:
« Föregående · 1361269 · Nästa »