Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
« Föregående · 1361296 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Gusten: Som vanligt när det gäller Brynäs, mycket snack o liten verkstad!!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf:
Håller helt med dig där faktiskt, sa jag redan inför förra matchen. Killar som Granis, Sunken och Jonte C måste gå in och visa att det gör ont att möta Brynäs. Gärna riktigt ont.
Håller helt med dig där faktiskt, sa jag redan inför förra matchen. Killar som Granis, Sunken och Jonte C måste gå in och visa att det gör ont att möta Brynäs. Gärna riktigt ont.
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat:
Klart man inte måste skriva enbart positivt, tvärtom är det väl bra att det finns negativa kommentarer också annars skulle det ju aldrig bli någon diskussion, men du tar det till en helt ny nivå.
Höjdpunkten var häromdagen när du hotade alla som sa något positivt om Brynäs.
Hur räknar du med att andra supportrar tar det?
Klart man inte måste skriva enbart positivt, tvärtom är det väl bra att det finns negativa kommentarer också annars skulle det ju aldrig bli någon diskussion, men du tar det till en helt ny nivå.
Höjdpunkten var häromdagen när du hotade alla som sa något positivt om Brynäs.
Hur räknar du med att andra supportrar tar det?
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: Helt rätt! Granis snackade om brutna lårbenshalsar i intervjun ... FIXA!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Till sista perioden måste Brynäs/bärplockarn bestämma sig. Ska man åka hem med ytterligare en hedersam förlust i bagaget eller ska man börja visa lite stake? Antingen lägger man sig platt eller så går man in och grisar å det grövsta. Finns INGET att förlora längre.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
henke1: hm, konstigt eller hur? Brynäs har spelat skit i flera matcher i rad...herregud
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: hahaha "måste man bara skriva positiva inlägg?"
- Du har ALDRIG NÅGONSIN skrivit ett jävla positivt inlägg, här kommer åter igen den där listan som jag publicerade för ett tag sen - INSE FAKTA!
"Så trött på en medlem av detta forum. Bara gnäll, gnäll, gnäll och inte ETT positivt ord på, ja, någonsin? Det här är bara ett litet urplock på hans kommentarer, endast under de senaste veckorna!
- Jävla fitt Brynäs! Fan, ni förtjänar inte spela slutspel!
- Jävla Brynäs!
- Det här slutspelet kommer bli historiens tråkigaste...
- Vi bör frysa ner oss...
- Varför låter Brynäs klacken som ett dagis?......................ja, just de! Brynäs är ju en dagisförening.
Hoppas det går åt helvete!
- Väck mig när Brynäs vinner SM-guld....
- Tycker Brynäs har varit förjävlig dålig trots resultatet! Fan skärp er!!!!!
- Ikväll läre bli förlust igen med 0-4!
- Bedrövlig match.
- klart vi kan missa. Med Brynäs kan allt hända ju...
- Ekholm har varit helt värdelös efter uppehållet...fyfan
- En korkad tränare kanske? hm, vem kan det vara?
- Hoppas att brynäs hamnar i kvalserien! Dom förtjänar inte ett skit! jävla idioter!
- Brynäs kommer aldrig vinna ett SM-guld! Dom är så in i helvete pinsamma!
- vem bryr sig om ett mål? Brynäs är ju ändå äckligt dålig!
- BRYNÄS HAR DET KLENASTE PSYKE I HELA HOCKEYSVERIGE!
- fyfan brynäs! fyfan, ni är så jävla usla...
osv, osv, osv......."
T-Ö-N-T!
- Du har ALDRIG NÅGONSIN skrivit ett jävla positivt inlägg, här kommer åter igen den där listan som jag publicerade för ett tag sen - INSE FAKTA!
"Så trött på en medlem av detta forum. Bara gnäll, gnäll, gnäll och inte ETT positivt ord på, ja, någonsin? Det här är bara ett litet urplock på hans kommentarer, endast under de senaste veckorna!
- Jävla fitt Brynäs! Fan, ni förtjänar inte spela slutspel!
- Jävla Brynäs!
- Det här slutspelet kommer bli historiens tråkigaste...
- Vi bör frysa ner oss...
- Varför låter Brynäs klacken som ett dagis?......................ja, just de! Brynäs är ju en dagisförening.
Hoppas det går åt helvete!
- Väck mig när Brynäs vinner SM-guld....
- Tycker Brynäs har varit förjävlig dålig trots resultatet! Fan skärp er!!!!!
- Ikväll läre bli förlust igen med 0-4!
- Bedrövlig match.
- klart vi kan missa. Med Brynäs kan allt hända ju...
- Ekholm har varit helt värdelös efter uppehållet...fyfan
- En korkad tränare kanske? hm, vem kan det vara?
- Hoppas att brynäs hamnar i kvalserien! Dom förtjänar inte ett skit! jävla idioter!
- Brynäs kommer aldrig vinna ett SM-guld! Dom är så in i helvete pinsamma!
- vem bryr sig om ett mål? Brynäs är ju ändå äckligt dålig!
- BRYNÄS HAR DET KLENASTE PSYKE I HELA HOCKEYSVERIGE!
- fyfan brynäs! fyfan, ni är så jävla usla...
osv, osv, osv......."
T-Ö-N-T!
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre: Snacka om att vi håller på ett riktigt loosergäng. Fan vad uselt
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre: är inte det här ett Brynäs forum? hm, måste man bara skriva positiva inlägg?...
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Sagt det förr, en till domare innebär bara en till idiot som kan gå in och ta mongobeslut!
+ 2
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Kan inte bara du dra åt helvete. Om det är vad du känner så har du inget här att göra.
+ 7
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Brynässyndromet slog till igen, fin första följs av sämre andra. Mycket tack vare stor hjälp av humle o dumle i zebrafärger.
Hjälp till Fbk alltså
Brynässyndromet slog till igen, fin första följs av sämre andra. Mycket tack vare stor hjälp av humle o dumle i zebrafärger.
Hjälp till Fbk alltså
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: Det är över på måndag, absolut senast onsdag. Brynäs vänder ALDRIG den här matchen. Trots att de faktiskt gjort det helt OK, men vad hjälper det när man har ett lag+4 domare emot sig hela tiden!
Däremot instämmer jag i några föregående talare, vad i helvete gör våra HÖGavlönade spelare?
Däremot instämmer jag i några föregående talare, vad i helvete gör våra HÖGavlönade spelare?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Ekholm riktigt dålig ikväll, hänger inte med i någon situation.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Så jävla patetiskt.. som brynäsare måste man ha ett psyke av stål.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Volket jävla flyt vi har. Domarna, FBK och fistad av fru fortuna.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
GävleLasse: packa. Resväskorna och åk på semestern som ni verkar åka. Och tänka på fyfan vad dåligt jävla pack
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Börjar tycka att det vore skönt med 1 slut på detta snart. Sedan så torskar fbk i 4 raka för de är helt sannslöst värdelösa
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: L Jonsson vilken besvikelse.
Att man som C och lagets uttalade 1á back kan prestera så lite och tjäna så mycket.
Varför kladdar man in ett mål när det är 22s kvar.
Å vad gör Tysken kvar i klubben än?
Att man som C och lagets uttalade 1á back kan prestera så lite och tjäna så mycket.
Varför kladdar man in ett mål när det är 22s kvar.
Å vad gör Tysken kvar i klubben än?
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
När ska Czarnecki börja med sin GAMEPLAN, det var ju fysik och slagsmål som gällde ikväll, fy fan vilken pajas"!!!!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Å Brynäs åker runt och väntar på periodpaus.-.. Vad händer då? Vi har sett det förr...
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Hyfsat onödigt att släppa in den där!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Hans ariska hjärta fick väl sig en infarkt när det var en NEGER(Jag får säga det då jag är en halv sådan själv) som dominerade i ES på det sättet. Han måste ju ha mått ännu sämre när Jerome Iginla vann poängligan i NHL :-)
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Hahaha...
Skulle ge vadsomhelst för att få höra det! Å vad menade han?
Skulle ge vadsomhelst för att få höra det! Å vad menade han?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
fbk kommer ju inte ha en chans mot några andra efter Brynäs. För det första kommer de inte ha samma goda hjälp av domarna + så är de ju värdelösa
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Underbart att höra Dansk, -Jag är redo och vill spela :-)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Får nog fan lägga ner kommenterandet under matchen, datorn verkar inte orka köra både och. :(
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Ekholm måste fan rycka upp sig! han har inte varit godkänd sen landslag uppehållet.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Du menar domarna/fbk-Silferberg 2-1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Qvarre:
Kan vra generös nog att låta dig välja vem du vill ta ;)
Kan vra generös nog att låta dig välja vem du vill ta ;)
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Det är Calle som gör det men soporna till kommentatorer ser det ju inte ens på reprisen.....precis som de inte ens kommenterar trippningen på Ekholm fast det syntes tydligt
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Jorå, det här var 1987, så då var det annat ljud i skällan!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Jösses hur våra backar inte hänger med.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues:
Pärlan är en härlig kille, i sin lilla bajarbrajabubbla, i verkligheten är han en stor fjant
Pärlan är en härlig kille, i sin lilla bajarbrajabubbla, i verkligheten är han en stor fjant
« Föregående · 1361296 · Nästa »