Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
« Föregående · 2854024 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Mickesgolf: Tror det också, minns själv hur orolig man var innan första ungen kom. Larsson kommer spela helt utan press och stress när han är tillbaka.
+ 5
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
SuneMangs: Kommer se en helt annan Larsson när väl barnet kommit. 💪👏
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Skön vinst, ser sådär ut i spelet tycker jag dock, känner inte igen laget.
Och alla som hyllar Kollar förstår jag inte, han är så fruktansvärt osympatisk, värre än Dennis Hall och Challe Berglund tom. Sjukt dryg ton i intervjuer. Gälla är ett föredöme, det slår mig varje gång.
Och alla som hyllar Kollar förstår jag inte, han är så fruktansvärt osympatisk, värre än Dennis Hall och Challe Berglund tom. Sjukt dryg ton i intervjuer. Gälla är ett föredöme, det slår mig varje gång.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Nu ber vi en stilla bön för att lill-Larsson föds idag så pappa Larsson kan vara med på söndag och smälla in matchbollen i Malmö.
+ 7
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Fyyyyy faaaaaaaan vaaaa skönt!
Goooo Brynäääääs
MATCHBOLL!!!!!!
Goooo Brynäääääs
MATCHBOLL!!!!!!
+ 11
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Gavve: Förlösande! Hoppas Bertilsson och Larsson kan följa med till Norddanmark bara.
Kollar lika oskön som vanligt.
Kollar lika oskön som vanligt.
+ 14
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Till stora delar en bra insats, vi kan mer, men helt klart bättre idag. Viktigt viktigt att knipa denna.
+ 13
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Så underbart skönt med vinst! 2 matchbollar nu. Så länge vi fortsätter vinna på hemmaplan så kommer detta bli bra!
+ 6
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
#2835591 · Zappaholic · · 2025-03-08 17:02
lapad: Vadå snälla? Man har i princip säkrat seriesegern sen ett antal omgångar tillbaka. Det går att koppla på alla cylindrar igen när det blir slutspel. Finns inte så många konstigheter kring det.
#2835591 · Zappaholic · · 2025-03-08 17:02
lapad: Vadå snälla? Man har i princip säkrat seriesegern sen ett antal omgångar tillbaka. Det går att koppla på alla cylindrar igen när det blir slutspel. Finns inte så många konstigheter kring det.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Malmö var ju helt slut, tur den 2:an kom! Men den räddningen backen gör innan utv är ju helt grym!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
SuneMangs: särskilt efter att Rögle visat att inget lag är oslagbart i ett slutspel
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jag trodde matchen va över, men var visst flera sekunder kvar. Se för fan till att inte släppa fram skott nu
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Gött med vinst men inte mycket mer, detta kommer gå till 7 matcher!
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Brynäsgubbe: Vad fan spelar deras tabellplacering för roll? Dom slog ut 7:e-placerade Rögle, varför skulle dom inte kunna slå ut oss? I ett slutspel vinner det lag som vill mest, Malmö har INGET att förlora, givetvis kan dom slå ut oss enbart pga motivation.
+ 7
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
SuneMangs: Det 5e laget från botten är fan inte bra. Då hade dom varit högre upp efter 52 omgångar. Förr hade de inte ens kvalificerat sig till slutspel.
Hur man än vrider och vänder på det vore det ett enormt fiasko att åka ut mot dem sett till säsongen Brynäs har haft.
Hur man än vrider och vänder på det vore det ett enormt fiasko att åka ut mot dem sett till säsongen Brynäs har haft.
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Tycker nästan det är bättre med 2 min PP med (ca) 2 minuter kvar när vi leder med ett mål. En straffmiss och Malmö kan fortsätta trycka på. I ett PP går det att slappna av lite och samla energi och hålla på ledningen på ett helt annat sätt.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Låt dem hålla på, finns inget sorgligare än personer som måste se allt negativt.
De bara väntar på att brynäs ska åka ur slutspelet så de kan få "vad var det jag sa"
De bara väntar på att brynäs ska åka ur slutspelet så de kan få "vad var det jag sa"
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Tror det är dags för många härinne att sluta säga att det "bara" är Malmö. I ett slutspel finns inga dåliga lag. Kollar har satt en bra defensiv och Malmö spelar på gränsen hela tiden. Går Malmö till semi kommer laget som möter dom få slita arslet av sig för att vinna.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Zappaholic: Vi skulle ha lekstugan i kvarten, enligt dig. Har du redan glömt det eller förträngt? Vill du att jag ska lägga ut dina svar på mina kommentarer?
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Ouff, nu tar vi det lugnt i vårt PP. 2.30 kvar ungefär! Inte slarva och släppa till något för Malmö.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Jonjo: Med Malmös försvarsspel hade Brynäs spelat semifinal. Kollar är kung.
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Forsberg 1978: Varför då? Går Malmö till semi kommer laget de möter få jobba hårt. Var så säker.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Anders Berg: Mm, även om vi vinner serien så är det uppenbart att vi inte har vad som krävs. Min känslomässiga investering i detta slutspel har tvärdykt.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Anders Berg: Ja? Trodde du de skulle rulla över och dö? Detta är slutspel. Du verkar ha glömt hur det ser ut.
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Mattson: Svårt att tycka att deras försvarsspel är överlägset med alla klara målchanser som vi har skapat. Mer en kombination av bra målvaktsspel av Blomgren och oförmåga från oss att göra fler mål.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Thellen: ”Så jävla typiskt efter att vi spelat så jävla bra i tredje.” 👀
« Föregående · 2854024 · Nästa »