1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs


Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Cardigan Daffipoff: ingen vän av hymner.

Finns väl bara en som håller: Liverpools.

Annars tycker jag att det är bra att TV 4 låter hymnerna rulla och inte snacka/störa under tiden.

Respekt till respektive hemmafans..

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
BIF Kungen: Jack ”Spelsinnet” Kopacka, en mot fyra…

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Nej, idag vinner vi och gör oss klara för semifinal.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
3 min in och Larsson har redan slängt en näve i fejan på Malmö!

GILLAR DET JAG SER!
Pumpa nu brynäs, tysta arenan!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Indrasis trycker sig fram för att stå iväg för Blomgren.
Och sen förföljer och lägger in en tryckare på malmöbacken

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
gwl: bra start, fått ner farten på Malmö

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
gwl: Malmö ser avvaktande ut, nerviga? Stabil start av Brynäs

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
BIF Kungen: bra pimch CED

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Resolut start! Grabbarna är på tårna

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
IronKrook: bara målet som saknas

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Blå grottan: Kontrollerad start av Brynäs. Svårt att se att Malmös lite mer avvaktande o riskmininerande spel gynnar dem. Sen stänger vi mittzon jäkligt bra!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
IronKrook: mycket mycket bättre. Mer kontroll på pucken och en matchbild vi dikterar. Nästa steg är att skapa lite mer skarpa lägen. Men skönt vi är med iaf.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Har Bengtsson fått nått byte än?

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
IronKrook: bra Svrcek, synd där

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Supportern: Svrcek alltså, han är hal som en ål för Malmöbackarna.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Silfver: Jaaaaaaaaaa!!!!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
YEEES! Lindstein! Snyggt anfall där!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Silfver: SÅÅÅJA!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Silfver: Så snyggt

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Zappaholic: Fint mål!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Rödin och Lindstein riktigt bra och kyliga där 🥰

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Lindstein!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Såja snyggt!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
BIF Kungen: drömbytw/mål, vilket spel.

Scotts mål, bäst hittills

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
gwl: iskallt mål!! Yes

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Brynäsgubbe: Grymt. Ser påkopplat ut!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
nittontolv: Jajamen! Monsterbyte av Farbror Scott som bäddar.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
BIF Kungen: Precis, han skapar liksom numerärt överläge framför mål.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Danne66: Domsrn i vägen när kopacka får läge

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Danne66: Interference på dommaren.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
gwl: kyligt av Rödda och mycket bra gjort Lindstein som placerar in den i krysset!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Kopacka har fri åkväg/skottväg men domarjäveln vägrar flytta sig där?!?!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Farsang: Tripping???

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Farsang: håll 0-1 till paus

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Farsang: ja, varför flyttade inte domaren sig??

Sen missade de nog en tripping


Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Uppenbar tripping och domarn står mitt i banan när Kopacka kommer halvren...

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Brynäsgubbe: Bobby och Svrcek har också börjat bra

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Blå grottan: borde bli utredning på domaren för den situationen…

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Scott som vinner kamp och Lindblom som spelar smutsigt vi sargen och kommer ut med pucken.
MERA sånt!

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Såg inte bra ut för Rödin där.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Lindström: Scott o Rödin skadade i samma byte?

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Lindström: Ramträff igen

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
nittontolv: Nej fan också.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Farsang: Löjligt. Domaren screenar också backen där.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Danne66: bra period, många pigga, fokuserat.

Sämre PP dock..

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Silfver: Ingen av dom på isen i pp:t va?

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Domarna fulla? Snyggt försvarsspel att hindra Kopackas friläge. Rödda skadad? Såg oroväckande ut.

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Oroväckande

Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
nittontolv: Nån skrev i GD:s live att Rödin tappade luften. Hoppas det stämmer.

« · 2855655 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)