LAGET I EM!
64144 · Nästa » Till forumet
Sv: LAGET I EM!
Tycker du att den kedjan var bra mot Färjestad i första matchen? de kom ju knappt ur zonen!
Sv: LAGET I EM!
Hur kan Melin splittra på Harder-Mårtensson-Danielsson, dom har ju varit skitbra? Hoppas verkligen att Asplund spikar igen och håller sina nerver i schack!
Tips: Färjestad-Brynäs 3-4 efter sudden!
Målskyttar:Bisset,Soling,Crippa och Molin avgör i sudden.
DIF-Frölunda 5-2
Modo-Luleå 4-1
HV71-Malmö 4-2
Tips: Färjestad-Brynäs 3-4 efter sudden!
Målskyttar:Bisset,Soling,Crippa och Molin avgör i sudden.
DIF-Frölunda 5-2
Modo-Luleå 4-1
HV71-Malmö 4-2
LAGET I EM!
Målvakter: Asplund (Pettersson )
1:a Djoos-Rehnberg Molin-Larsson-Bisset
2:a Sjödin-Olsson Soling-Kyrö-Rudslätt
3:e Johansson-P3 Luovi-Wågström-Mårtensson
4:e Eriksson-Östling Harder-Danielsson-Bergqvist
1:a Djoos-Rehnberg Molin-Larsson-Bisset
2:a Sjödin-Olsson Soling-Kyrö-Rudslätt
3:e Johansson-P3 Luovi-Wågström-Mårtensson
4:e Eriksson-Östling Harder-Danielsson-Bergqvist