Laget mot HV
« Föregående · 1215235 · Nästa » Till forumet
Sv: Laget mot HV
Ja lagen under blandar och ger .. Rögle och SSK är körda men Timrå och Modo kan hänga på, men bara vi vinner ikväll så är jag fantastiskt nöjd och skiter i alla andra ;D
Sv: Laget mot HV
65selander: Kul för honom! Synd bara att de skall krävas så många skador innan NC vågar låta ungtupparna prova på hetluften.
Deras energi har en tendens att dra med resten av laget också.
Deras energi har en tendens att dra med resten av laget också.
Sv: Laget mot HV
Lindström: Haha nu är du lite larvig tycker jag.
Min poäng är bara att man har en liten fördel i syftet att göra mål om man har kontroll över pucken i offensiv zon.
Tycker du annorlunda? :)
Min poäng är bara att man har en liten fördel i syftet att göra mål om man har kontroll över pucken i offensiv zon.
Tycker du annorlunda? :)
Sv: Laget mot HV
Åkte ut en till nu vid hesa fredrik, fan vi måstesätta pucken i PP.
| 40.00 | 2 min | HV71 | 38. TORP, Nichlas | CHARG |
| 36.31 | 2 min | HV71 | 9. TEDENBY, Mattias | TRIP |
| 27.24 | 2 min | HV71 | 16. BEECH, Kristopher | CROSS |
| 23.41 | 2 min | HV71 | 26. ÖNERUD, Simon | INTRF |
Sv: Laget mot HV
Det är riktigt starkt att ha 1-1 mot HV efter två perioder utan FYRA ordinarie backar+Markström, och det är inte vilka backar som helst heller.
Det här kan ju gå hur som helst.. men tyvärr tror jag dock att vi har några BP:n att vänta i tredje..
Det här kan ju gå hur som helst.. men tyvärr tror jag dock att vi har några BP:n att vänta i tredje..
Sv: Laget mot HV
sylf: Ja, med tanke på laguppställningarna trodde de väl att de kunde ställa in skridskorna och vinna detta.
Sv: Laget mot HV
sylf: Ja, i sista gäller det att stå upp i mittzon och försöka få till snabba spelvändningar. Det sista vi vill är att HV etablerar tryck länge i BIFs zon med tanke på dagens laguppställning.
Sv: Laget mot HV
Partyjack: Så du menar att man är självklar i PP bara för man kan åka rakt ner i ett sarg hörn?
Sv: Laget mot HV
Lindström: Nej.
Följ matchen och skriv här nästa gång någon förutom Molin/Lauritzen ÅKER in med pucken i PP och behåller spelet där.
Följ matchen och skriv här nästa gång någon förutom Molin/Lauritzen ÅKER in med pucken i PP och behåller spelet där.
Redigerad kommentar
Sv: Laget mot HV
Partyjack: Sant.
Men om det inte blir mål nu så lär HV få kompensationsutvisningar i sista.
Då ligger vi risigt till...
Men om det inte blir mål nu så lär HV få kompensationsutvisningar i sista.
Då ligger vi risigt till...
Sv: Laget mot HV
Lindström: Utav 21, 16 och 24 är två av dem de enda i laget som kan ta in pucken med fart och kontroll i PP.. Så känns väldigt kallt att bänka båda dessa i pp tycker jag.
Sv: Laget mot HV
sylf: Dags för Granis att sänka nån så han gör rätt för lönen kanske..
Sen vill jag INTE se 16, 21, 24 i 5-5 eller 5-4 för dom har vart BEDRÖVLIGA hittills.
Sen vill jag INTE se 16, 21, 24 i 5-5 eller 5-4 för dom har vart BEDRÖVLIGA hittills.
Sv: Laget mot HV
sylf: Å vafan börjar nr.16 med då? Jävle P12 fasoner. Tänk om det hade vart Khane eller Sanid som hade kört dom grejerna.. Då hade dom vart i Mora nu..
Sv: Laget mot HV
Har du slutat slipa Granströms skridskor mellan matcherna?
Han blir ju bara segare och segare och segare....
Han blir ju bara segare och segare och segare....
Sv: Laget mot HV
Lindström: Fast jag vill gärna se Kahna nästan 2 min i pp. Att låta spelare som är inne i stim lönar sig nästan alltid.
Sv: Laget mot HV
sylf: Som sagt, imponerad så här långt. Scoutmärken och diplom delas ut efter matchen om vi kan hålla spelet så här väl uppe (samt roffa åt sig en poäng, eller två...eller tre..)
Sv: Laget mot HV
AVGÅ: Nej det är nog bara att köra full gas o hoppas att det inte skär innan vi är framme...
Sv: Laget mot HV
A_x_e_l: Bra jobb så här långt, men det ser ut som att HorV har minst en växel till att lägga i. Har vi det? Återstår att se.
Sv: Laget mot HV
90Steen_: Ja där är fan inte publiken tidig på att jubla......sist Brynäs var där var det Brynäs klacken som hördes mest........och vi var 5 pers :-)
Sv: Laget mot HV
sylf: Nej , Förlåt , det där kunde misstolkas , hehe , Menade bara rent allmänt , var inte meningen att det just skulle siktas mot dig
Sv: Laget mot HV
Förstår inte varför alla klagar på publiken i Läkerol hela tiden. Som vanligt så är det KNÄPPTYST i Löfbergs Lila!
Sv: Laget mot HV
sylf: Tycker vi står upp riktigt bra med tanke på skadorna , Tänk på att det är seriens bästa lag vi möter
Sv: Laget mot HV
sylf: Ja hade Hv backen legat så hade zebra fan blåst direkt men nu när de e en Bif junis så låter man spelet gå..
Sv: Laget mot HV
Men SUCK.. gör en kanonperiod med riktigt bra BP och 14-9 i skott så släpper dom in 1-1...gahhh
Sv: Laget mot HV
Titta vilka som är heta idag!! Inte fan är det Hansen ivf... Låt som som vill sa på lira NU!!
« Föregående · 1215235 · Nästa »
Det vi kan utmana Hv med idag är fart och inställning inget annat. Att dom jag nämde tidigare gör det enkelt för sig drar med dom andra oxå till slut. Vi vill INTE se dutt dutt på linjerna och dropp bakom ryggen.
Utan fart rak på mål!!