Laget mot HV
« Föregående · 1215427 · Nästa » Till forumet
Sv: Laget mot HV
bradberry: jaja synd med inga poäng men vi har ju endå en hel femma borta + markström och att vi möter seriens bästa lag
Sv: Laget mot HV
45 sekunder 6 mot 5 och man passar bort 30 av dem utan att ens försöka skjuta.
Då blir det svårt.
Då blir det svårt.
Sv: Laget mot HV
Här pratas om bänkningar titt som tätt, sällan någon som nämner Granström, han har tyvärr inte haft ett enda rätt senaste 10 omgångarna..
Synd då han va min stora favorit förra året.
Synd då han va min stora favorit förra året.
Sv: Laget mot HV
Partyjack: Kul att han har ett pass vart 6é PP. Då förtjänar man ju värkligen tiden.
Sv: Laget mot HV
Asså han på Webben har ju inte ett skit rätt, vem är Berglund, vem är Rhodin i Brynäs?
Sv: Laget mot HV
Hur många utvisningar har 4 linan fått med sig? Låt förfan dom lira PP!! Men inte då kladd kladd och dutt dutt..
Sv: Laget mot HV
Hepp det höll inte..segt att avsluta med två raka förluster inför jul :/ (antar att det inte blir något annat än 0 poäng i Lkpg..)
Sv: Laget mot HV
Varför ska ett lag straffas så hårt när man har en bra juniorverksamhet?
Hur fan ska det gå under JVM?
Hur fan ska det gå under JVM?
Sv: Laget mot HV
Är riktigt, riktigt orolig inför JVM.
Läck ser mycket osäker ut. Men Markström i kassen och normal form så hade det som sämst stått 1 - 1.
Läck ser mycket osäker ut. Men Markström i kassen och normal form så hade det som sämst stått 1 - 1.
Sv: Laget mot HV
Lesky: Men säg nåt då får helvete jaävla radiosport skit kan ju fan inte vänta en halvtimme innan han säger nåt, dum i huvet
Sv: Laget mot HV
90Steen_: Som jag sagt flera gånger; Låt dom som kan åka grillor snabbare än en fast frusen ren lira..
Sv: Laget mot HV
henke1: han lät verkligen oengagerad när HV hade gjort mål, som om ingenting hade hänt
Sv: Laget mot HV
henke1: lyssnar på radiosporten . det tar ju 10 sekunder innan han säger om det har blivit mål eller inte
Sv: Laget mot HV
sylf: För mkt istid på Andersén som snubblar på egen blå, såg redan i slutet av andra att han hade problem med att stå upp i egen zon.
Sv: Laget mot HV
sylf: Vi har haft så många chanser att ta ledningen, det var givet att vi skulle åka på pisk idag dessvärre!
« Föregående · 1215427 · Nästa »