Landslagsspelare...
« Föregående · 209412 Till forumet
Sv: Landslagsspelare...
gordo: Ja underhållande var ordet.
Miettinen var väl med i den första pajas turneringen men har väl sedan fallit ur laget. Finska förbundskaptenerna byter ju friskt mellan de olika turneringarna. VPL har väl inte övertygat men så finns det ju många duktiga backar i finsk hockey tyvärr spelar ingen i BIF.
Vill minnas att det tog tid för Marko Tuulola att slå in sig i landslaget oxå trots att han var Brynäs stabilaste under en lång tid.
Saknar verkligen hans proppar vid egna blå, han saknas verkligen i BIF.
Miettinen var väl med i den första pajas turneringen men har väl sedan fallit ur laget. Finska förbundskaptenerna byter ju friskt mellan de olika turneringarna. VPL har väl inte övertygat men så finns det ju många duktiga backar i finsk hockey tyvärr spelar ingen i BIF.
Vill minnas att det tog tid för Marko Tuulola att slå in sig i landslaget oxå trots att han var Brynäs stabilaste under en lång tid.
Saknar verkligen hans proppar vid egna blå, han saknas verkligen i BIF.
« Föregående · 209412
Åtminstone Ram som är så underhållande borde väl vara med i Team Canada!
VPL och Miettinen?