1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Leksand-Brynäs 5/11


Leksand-Brynäs 5/11
Jag tror att Ove får ta hand om tekningarna och vara center i alla formationerna...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: hur har det gått för ove dom fösta matcherna? man har ju mest hört snack om bäckström.....

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: Ha ha ha. Dags att återinföra smurfkedjan. Gozzi, Larsson kom hit! :))

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
leek:
Ove har sett pigg ut i dom matcher jag sett, bättre än på många år.

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: Pigg o pigg,men han har spelat bra defensivt,men de berömda Ovedragningarna kommer i morrn på Globen,då han kommer snurra upp Björk o Adam.A på läktarn:-)

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Bissett19: Den dag Ove slutar så känns det på något sätt som att mitt Brynäs inte längre finns. Truppen kommer enbart bestå av okända främlingar utan riktigt Brynäshjärta. Trist...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
micke: Det är väl sista året på hans femårskontrakt va?ska bli intressant o se vad som händer sedan med honom.

Det blir ett viktigt år för Ove m a o!!!

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Bissett19:
Han är jäkligt pigg jämfört med förra året...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
wap.hockeysnack.com
Bisset: Ove får väl jobb i shopen med Nilla. Nej nu skall det svullas Tapas med Cruzcampo

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport:
Deras bortastå ger en ny innebörd åt ordet trångt...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: Vem/Vad var det svaret åt?

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Pratar med mig själv...
Tittade på bilder från deras Lada...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: Ja den ser trång ut, men vid behov så tar Leksand bort stolar och ökar ut bortståplatsen. Hoppas att det går åt när vi kommer dit!

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
micke: Han behöver väl inte bara svara på tilltal! :-)

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
85E-Martinsson:
Första gången som man är lite sugen på att åka till Leksand...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: JA ÅK DÅ! DET JAG!

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
85E-Martinsson:
Jag, slet hårt för att få tag på min biljett så jag åker...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: HÄRLIGT!

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Hoppas verkligen inte att det ligger något i snacket om Samuelsson och Norton. Överskattade och svindyra halvfigurer kan gå till ..... kanske siljans stolthet som behöver all hjälp dom kan få.

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
85E-Martinsson: Då ska dom visst ta 240:- för dom bortplockade platserna.
Så det blir spännande och se vad vi kommer att få betala för pris dombiljetterna.

Vi syns imorgon på Globen 

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Lundström 6: åfan 240kr lite väl dyrt, hoppas de kan sänka priset

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
85E-Martinsson: Tar de bort stolar så får det väl plats minsta två personer per stol.

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Lundström 6:
Och jag som tyckte 240 var för dyrt för SSK-BIF på tisdag iof bra sittplatser men ändå...

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Clubsport: Äh 240kr drabbar väl ingen fattig BMW ägare. Ta och anmäl dig till Luleå matchen också nu. Avresa nästa fredag.

500+matchbiljet = 600kr t/r från Stocholm eller Gävle o s v.
Och då får du ett rejält party med en massa läktarcoacher samt liggplats i en liggvagn. Vill du sova med snarkare så kostar det extra.

Om vi har tur så springer vi på Luleås HS'are eftermatchen och det är alltid lika trevligt att få prata lite skit efter matchen.

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
65selander:
Nä det är ju sant, men jag ville inte gödsla SSK med 240 spänn...
Åker Jonna så kan jag ju överväga saken ;o)

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Varför kommer alltid publiken så sent till Lekands hemmamatcher??



För att de första 22 måste spela......*fnissar hysteriskt*

Sv: Leksand-Brynäs 5/11
Värt att notera från dagens match är att vi i dag spräckte nollan i den tredje perioden för vår del. Skönt att ha den utsuddad :)

« · 584848

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)