Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Bra jobbat....
Solklar interferance på Forsberg i situationen där han tacklade Bertilsson halvt över båset och därefter inte kunde kontrollera sig och vräkte över Bertil. Tacklingen var okej men inte det efter.
Tycker det finns väldigt mycket att jobba på...
70 Rodrigues:
Bra Magistern!
Stisse Åberg @StisseAberg för 22 minuter sedan
"Grattis LIF - 40 år utan guld". Bra tonläge från Brynäsklacken i Tegera Arena.
Jag är helt säker på seger, Hasse mågon problem med det?
Publiksiffran på Hockeysnack? Tryck Gilla !
(12 st igår, kom igen, Derby!)
Äh, klart smart av Brynäs att passa på att vila 1e målisen när man möter ett lag fr div1.
Lära bli 3 lätta pinnar tydligen.
In Bulan i alla fall jag trust.
Gör ni några andra förändringar till kvällens match?
- Alexander Lindgren går in istället för Jens Lööke. Och sen så kommer Honken att stå i mål.
Hade föredragit Starsky, sjukt viktig match, Honk hade kunnat ta HV. Men ledningen vet väl bäst vad som är...bäst
70 Rodrigues:
Såg nu också att det var premium...
Bulan på PK; "det var en dum fråga, vad tror du jag ska svara på det?"
Och grisen OKT anmäld igen...
SHL Play
70 Rodrigues:
Har inte gnällgubben tillgång till world wide web? ;)
Redigerad kommentar
Krossa Leksand....klapp, klapp, klapp!!!!!!!
I morgon börjar klättringen!