Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
Visst, ytterst tveksam utvisning som avgjorde. Men orutinerat av Brodecki att ta den risken i det läget.
Redigerad kommentar
*Hela laget är för dåligt tränade
*1a linan saknar ödmjukheten som dom haft tidigare
*Saknas hårdheten framör egna kassen
*Saknas pålitlig tekare, syns i egen zon främst
*Saknas en grythund
*Dåligt fokus Lex Bertl
*Spelet som helhet ser hursom 2 klasser bättre än under TJ
Peja:
Sjuk utvisning o ta,
Statlig utvisningsgaranti
HUR MÅNGA MÅL BAKÅT VAR BLOMMAN INNE PÅ?
Ryno kommer farande, Brodecki tvärnitar, sätter ut arslet och träffar Ryno över knähöjd. Det mesta grinar emot just nu, men det ser ändå lovande ut trots förlusten.
Oavsett vad Bulan säger så märktes ändå gårdagens match i slutet av matchen, speciellt när vi fick slita ont i flera BP, ett par onödiga dessutom.
Ändå ett par situationer domarna släpper där vi skulle haft PP, tänker på en jätteinterference på Wallace och på Rödin innan Bertilsson kokar över och tar den onödigaste tvåan av alla.
Finns inget surare än såna här förluster, samma som igår.
Bara att bita ihop och komma igen, nån gång måste vi få marginalerna med oss.
Redigerad kommentar
Helt ärligt fin utvisning!!
Sebastian Enterfeldt @Enterfeldt59 för 26 minuter sedan
Helt jävla otroligt att en domare ska avgöra ett derby !!!
Salt eller plåster?
"Bulan efter matchen: – Domaren erkänner att han gjort fel, det är inte ens nära utvisning. Han har bett om ursäkt, ibland gör domarna fel. Synd att det ska bli matchavgörande."
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Värre när det gäller Bertilssons tvåa? Idiotiskt!!#
JAG HAR SAGT DET FÖRUT! Hut går hem! Tänk på det mina BRÖDER !
Zzz:
Är inte i form för att berömma honom...men om det är plåster för dig så...
Kanske poängen som spelar ur oss ur SHL för alltid...
Men något plåster är det knappast.
munkas:
Såg ut som domaren åkte runt o nynnade med i hemmapublikens sång...
Sånt jävla gullande m Fuskarna!
God natt SHL!
Brynäsgubbe:
Härlig morgon att när man går in på brynas.se mötas av en Fuskare som gör målgest
Zappaholic:
Behöver du tips om det sistnämnda är Lunkan ett proffs på området...
Välbehövligt med vila idag. Sen träningar och ny match.
För Brynäs alltså. Inte för mig.