1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779101 inlägg · 7967 ämnen

Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28



Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Äääääääntligen, efter 5 makalösa jättelägen som Juvonen mirakulöst räddat....😅

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Scott, Sallinen och Rödin har kvalitet i anfallet resten, njaa

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: förstår inte hur det där kan bli matchstraff , Aftonbladet ska man inte läsa bara skit ,, leksand laget har sugit domar kuk hela helgen

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
lapad: Medias gullegris Leksand, inget nytt.

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jaaaaaaa

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
magr: Aftonbladet? Skämt

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Patetiska jävla lingonliga...

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
magr: Räck upp handen den som ser nåt ojust.
Uppladdat:

500x0-20191228191917.jpg


Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
lapad: Full huvudtackling enligt Aftonbladet.. Någon som har en länk till klippet?
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/vQpb3V/matchstraff-for-sigalet-i-klassikermotet

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Att zebrorna är heliga gör att SHL har tappat all kvalitet, att tomte beslut möts med att dom inte diskuterar domslut osv visar att alla tomtar är välkomna att döma.
Är så man saknar ryssar och andra utbytesdomar som knappt kunde åka grillor…

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
mattiask: Ja, en olycka kommer sällan ensam. Först matchstraffet, sen ett skitmål i arslet efter bra spel i 4 min och 48 sek av 5 min BP.

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Alltså, snacka om hemmadomare. Man underkänner målet, man skickar hem Sigalet, man ser inte solklara utvisningar på Leksingar, m.m. Vad har vi för nivå på domarna i Sverige?

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Kval väntar...

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic:
skrattretande att inte föreningen brynäs inser, att det INTE går att spela i SHL med backar från allsvenskan.............
många i hockeysverige njuter av brynäs tabelläge och C-moores kommentatorer blir blöta i byxorna...

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Ingman är en juvel måste jag säga, där måste vi signa ett långtidskontrakt.

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
{5647}: Magnus Sundqvist är vad som hänt oss.

Tack som fan era blindstyren för den femman på Sigalet och 2-1. Hoppas ni är stolta över er skitinsats

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
2-1 åter en tappad match.....

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: Lundgren gör det bra ikväll, plus där

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Blå grottan: Kan bara hålla med om att det verkligen inte var matchstraff, men hur fan spelar ni? Leksand är inte bra, men är ändå klart mindre dåliga än er den här matchen. Vad är det som händer?

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Blå grottan: Herrejösses vilket skitbeslut

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Huge: Jag är ju en av dom som allt som oftast tycker att de flesta huvudtacklingar iår varit korrekta och försöker att alltid se tacklingar/utvisningar som de sker oavsett lag.
Men den här femman på Sigalet är ju direkt patetisk. Ja, första kontakten sker väl iofs mot huvudet - men Sigalet kan verkligen inte göra något annorlunda - och jag är helt övertygad om att Sigalet enbart får femman för att Leksandspelaren spelar över.

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Forsberg 1978: SERIÖST hur kan han få matchstraff??! Armen längs kroppen, stänger blålinjen.

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Brynäsgubbe: det är ju underligt hur det kan vara fullsatt i alla arenor ikväll nästan när domarna och reglerna försöker ta död på hockeyn fy faaan

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Haha....
Leksingen är låg, stirrar på puck och tror att det är damhockey utan tacklingar.
Sigalet kliver på med en juste tackling och får matchstraff.
Hmmmm...

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Åt helvete med den här pajasligan. Stänger av skiten.

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Sportnisse: han gjorde inget fel

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
SHL ÄR DÖDSDÖMT, BRYNÄS LIKASÅ!!!!

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Huuuur kan det bli matchstraff????

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: far åt Helvete domarjävlar

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Som sagt skicka hem Zigalet till andra sidan pölen. Sopa!

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Så ja, dackell som insåg redan efter förra säsongen att vi måste ha back up för skador och avstängningar.
Bra Dacke, jättebra att du identifierade det..

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: De är minst lika dåliga som vi. Kolla tabelläget. Frågor på det?

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Vi blir ju utspelade. HUR I HELVETE KAN MAN KOMMA UT TILL EN PERIOD PÅ ETT SÅNT HÄR VIS I ETT DERBY????

Sen hur fan kan detta bli matchstraff?

HEMMADOMARE!

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
{8399}: Snacka om att vara påverkad av publiken. Domarna i SHL är så pinsamma

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Som ett brev på posten..... Vi blir utspelade av Leksand igen..... Bra jobbat Brynäs

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Bra jobbat av Bif att försöka spela på ledning i 40 min...
Sen hurfan kan zebrorna ta av Sigalet?????

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
nyb: Fy fan vad nivån är pinsam alltså.


Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Elbowing, hahahahaha.

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
fin assist av Ölund på tvånollmålet

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Pang, 1-1 efter tryck i zonen! Frågor på det?

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic:Årets upplaga av Brynäs är riktigt plågsamt att bevittna..

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: Du är imponerad av Leksand? På riktigt?

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
bradberry: nu ser det bra ut, fin start på andra


Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Så går man ner sig igen. Slutar åka skridskor, ger bort all initiativ... Tappar all aggressivitet...

Hur är det ens möjligt...?

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
lapad: nu kör vi !!

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Nu är det JVM!

Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
nyb: Jag har varit väldigt skeptisk och är fortfarande till spel system vi har men tycker dock att vi ska vara nöjda sä länge. Vi kan inte bara gnälla och spy hela tiden. Nu hoppas jag att vi sätter fart pch gör tvåan och sedan stänger matchen.

« · 2017547 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)