Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
« Föregående · 1272254 · Nästa » Till forumet
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: nja.. jag saknar en del annat med. Lite mer killer instinct i avsluten.. Hansens agernade när han fick ett gratisläge nu är lite väl signifikativt för han och några till i Brynäs
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
GävleLasse: Mmmm, det är bara bra målvakter Brynäs saknar i år.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Färjestad, Hv71, Frölunda och Djurgården.
Svedberg/Bjurling är inte lika med Semifinal, om man säger så. De som säger något annat ljuger!
Svedberg/Bjurling är inte lika med Semifinal, om man säger så. De som säger något annat ljuger!
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio:Tyvärr så har vi två målvakter som serverar mycket korv av vad det verkar.. så det blir nog en del korv under säsongen med är jag rädd.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
GävleLasse: hoppas att backarna äter alla sina korvar på försäsongen
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Anders Berg: Absolut. Frågan är vilka som spelar.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Ta det bara lugnt nu allihopa, det blir semifinal till våren!
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
0-3 i röven på en period mot ett AS lag, det är uselt, träningsmatch eller ej!!!!
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: Haha, sorry! Visste inte om Ni pratat om det tidigare :]
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Skiter fullständigt i att det "bara" är en träningsmatch, så här jävla uselt får det inte vara!!!!!!!!
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Storhonken: Nä, men i år ska vi spela i anfallszon. Offensivt. Det har supportrarna bestämt.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Den där Hermansson skulle vi ha haft råd med.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen:
Får inte eller kan inte?
Det är ju bara träningsmatch men va Fan.
Får inte eller kan inte?
Det är ju bara träningsmatch men va Fan.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Storhonken: Har du inte hört? Brynäs får inte spela defensivt.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
70 Rodrigues:Kul att se brunkaren Kolalr finta upp Bjurling på läkltaren..
Not
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen:
Kvalserien nästa med det försvaret!
Kvalserien nästa med det försvaret!
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio: D e ungdomarna som vågar gå rakt på mål o ta avslut!!!!!!
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
70 Rodrigues: visst som vanligt men kanske ungtupparna utvecklats en del och kan göra lite mer framåt i vinter..
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
sylf: Detta jävla passande i anfallszon, trots fler bra skottlägen, d e som vanligt mao :-(
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Tycker Brynäs hänger med ganska bra ändå. Två helt jämna lag. Ser lovande ut inför KS.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen: Uppehåll nu men det har regnat mest hela dagen..Leksand mål? Vad hände,,missade turligt målet..
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Hence: Thailand ligger fem timmar före Sverige...
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Gusten:Hockeygodis av Rhodin... Fast jag tycker mig se Brynäs generalproblem. Man blir lätt fastcheckade i egen zon. Förhoppningsvis blir det bättre när forwards fått lära sig åkvägarna.. De har ju bara haft dessa i två säsongen nu.. Man glömmer mycket på en sommar ;)
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
mattias - 74: Vad säger du? ollar brynäs i stolpen? ;)
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
arnio: Hur mycket är klockan i Bangkok just nu? Får för mig att det bör vara mitt i natten... Eller iaf efter midnatt.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Lindström:
"DIN JÄVLA APA!! :)"
Glad apa nu!!
Måste springa till seveneleven i paus och köpa ett par Chang...
"DIN JÄVLA APA!! :)"
Glad apa nu!!
Måste springa till seveneleven i paus och köpa ett par Chang...
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Nice med web. Jag ligger på ett hotellrum i Bangkok och kollar nu, dricker Singha och käkar lays barbeque.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
GävleLasse:
Uselt PP av Brynäs Ollas i stolpen.
« Föregående · 1272254 · Nästa »