Inlägg: 1272233
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Storhonken: Har du inte hört? Brynäs får inte spela defensivt.
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Den där Hermansson skulle vi ha haft råd med.
Sv: Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Jajjen:
Får inte eller kan inte?
Det är ju bara träningsmatch men va Fan.
Får inte eller kan inte?
Det är ju bara träningsmatch men va Fan.