Leksands IF-Brynäs IF Tegera Arena 20/8 2010 kl 19.00
Det är väll försäsong för lexand oxå?Tycker du
inte att vi borde vara lite bättre än så här?
Positiv, negativ eller galen - hur man är, så går det att konstatera att Brynäs släpper in för mycket mål, mot "sämre" lag dessutom.
MEN - laget tror på sig själva och målsättningen är semifinal - det vill säga; allt utom semifinal, eller final, är att betrakta som ett fiasko.
Ärligt talat: är det inte lite patetiskt och skrattretande att du och andra sitter härinne och ojar er över det svajiga spelet i augusti månad?
Och så har du mage att antyda att du och dina gelikar skulle vara KUNNIGA?
Haha...
Jag tycker att det är patetiskt och komiskt att du och andra kan sitta härinne i augusti och oja er över ett svajigt spel i en försäsongsmatch.
Och det blir än mer patetiskt och komiskt när nu kallar er för kunniga.
1 Järnkrok
2 Nordquist
3 Somervuori ( Behöver lite självförtroende)
Sämsta straffar jag nånsin sett!
Däremot borde Bjudning tagit 1an.
Bäst idag:
Rödin
Ekholm
Järnkrok
Rohdin
Sämst Sämst Sämst:
Dackell
Hansen
BJUDNING!!!!!!!! vilken jävla sopa i mål, men vad i helvete har karln för jävla taskig målvaktsstil?!?!?! Nä, Svedberg resten av säsongen, Tack!
Huge kommer snart att förklara varför han inte tog den :-)
Rödin lämnar laget dagen efter att DIF slagit spiken i kistan. Han lovar dock att komma tillbaka någon gång... Hans-Göran Karlsson myser över sin nya jumbotron och glömmer helt bort att sparka Sundlöv, varför han stannar ett år till, värvar Janos Vas från Tingsryd samt dammar av Custemo, för 2011/2012, då ska det minst bli final och gärna guld!
1.Silfverberg
2.Somervouri
3.Clarke
Genialt faktiskt.
Huss: Svedberg är ju lite mer modern i sin spelstil sas, lite mer åt Markanhållet. Tror absolut att han kommer att ta förstaspaden.
Bjurling håller säkert på att ändra sin stil med hjälp av Pecka och sånt gör man inte på en kafferast.
Såg för lite för att kunna bedöma hans insats under ordinarie tid men tyckte iaf att han sålde sig lite billigt vid Kollars mål.
I straffläggningen är det som vanligt mkt lotteri: taskig is, ovana straffskyttar osv.
Omöjligt att egentligen dra några allvarligare slutsatser av just Bjurlings insats.
Ja, om man nu inte heter sylf eller nåt annat i kunnighetsväg.
Då bör alla helst vara på topp i varje match i augusti, september, november, december, januari, februari, mars, april, maj, juni, juli......