LHC-Brynäs
« Föregående · 427956 Till forumet
Sv: LHC-Brynäs
sylf: Nu kanske jag är osedvanligt korkad men borde det inte vara så att det är LHC-spelarna som får sota för kvällens förlust? Tycker jag i varje fall vore väldigt logiskt...
Sv: LHC-Brynäs
sylf: har en känsla att det blir Brynäs som får sota för det på tisdag, men man kan ju hoppas på att det inte blir så ju
« Föregående · 427956
Jag tror faktiskt vi har en bra chans just för att LHC bara ska vinna den matchen så j-a lätt.