LHC-Brynäs
« Föregående · 429331 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC-Brynäs
sylf: Matchen är redan slut, men jag säger inte vad den slutade.
Kan bara säga att Lind är het i kväll.
Kan bara säga att Lind är het i kväll.
Sv: LHC-Brynäs
Hong Kong: Jävligt hackigt är det, PP nu tror jag , eller har den redan varit. Rena Arkiv X just nu.
Sv: LHC-Brynäs
Hong Kong:
Ok så fler än jag som det är problem för då eller ? att det buffrar en massa och så
Ok så fler än jag som det är problem för då eller ? att det buffrar en massa och så
Sv: LHC-Brynäs
Gusten: kanske man kan ta håkan bråkans favoritfilm, Bergmans sjunde inseglet " det är jag som är döden"... svart man i kåpa med lie på axeln..
Sv: LHC-Brynäs
Mickis: Men man blir rätt trött på det efter några ggr. Hade det varit lite variation så skulle det vara roligare.
Sv: LHC-Brynäs
Mickis: när de kör film på kuben så gör ju det att fokus går från spelarna på väg in till att man kollar på skärnen istället. Jag vet inte hur introt är i de andra arenorna så hur det står sig i jämförelse är svårt att säga.
Sv: LHC-Brynäs
En fråga bara: är det nån som tycker att Brynäs intåg i gavlerinken är nåt att hurra för?
Sv: LHC-Brynäs
Bissett19: i gd:s inför match stod det idag "Mikael Wahlberg har ännu inte spelat en match. I går bröt han träningen helt slutkörd och med hosta. Det såg ut som om influensan sitter kvar i kroppen. " Förhoppningsvis kommer fler besked imorgon
Sv: LHC-Brynäs
Härligt! Johansson och Johansson........båda bröderna fick assist.
Bra att vi kom upp oss i spelet......inte för att jag är överaskad......har lagt ett spel med Brynäs som segrare........men ändå Skoj......
Bra att vi kom upp oss i spelet......inte för att jag är överaskad......har lagt ett spel med Brynäs som segrare........men ändå Skoj......
Sv: LHC-Brynäs
Enligt radiosporten är det nhl-kedjan som är skillnaden för LHC:s del... vilken säsong det skulle kunna vara utan nhl-proffs alternativt om Brynäs kunde matcha en egen nhl-kedja..
Sv: LHC-Brynäs
sylf: Enligt kommentatorn på radion är det oklart när Wahlberg kommer i spel, kan bli borta länge har någon sorts sjukdom, var hos doktorn idag för undersökning.
Sv: LHC-Brynäs
Gusten: Äh jag vidhåller uppfattningen att vi lika gärna kan skippa bortamatcherna (speciellt denna säsong då det hittills totalt bara blivit en enda bortaseger i serien..) Spar pengarna och hitta några snåla nhl-proffs att förstärka med så vi vinner de resterande 23 hemmamatcherna 69+4 poäng, 73 totalt borde väl klara oss undan kval.. Bara att hoppas att ingen av konkurrenterna kommer på samma sak blir så få matcher då.. ;-)
« Föregående · 429331 · Nästa »