LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
« Föregående · 1776768 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{5915}: Förstår Bulan när han skrek till Pehr efter DIF borta i sista omgången den där gången...
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Domare Claesson åker precis bredvid när Salmela tokhakar Paille i friläget. Skulle betala för att höra hans version.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Fälth får fan ta och skämmas för det ingripandet. Gör inte ens ett försök att täcka skott och ser mer rädd ut, och Salmela kan vandra in helt fritt. Han bryr sig nog inte så mycket om Brynäs den herrn...
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Linköping är bra! Det blir Brynäs-Linköping i final eller Brynäs-Frölunda.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
honken21: Tycker lhc kör med mycke fula knep . Å dom tillåts göra det av zebrorna . Al in i 3 . Det har ju varit bästa perioden så långt denna säsongen . Repris från karlstad tack .
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Svårt att hålla tålamodet och tron uppe när puckhelvetet inte vill studsa in. Ett mål och matchbilden hade varit en annan. Linköping är tuffa när de får en ledning på hemmaplan. Bara att hoppas på att turen vänder och en reducering fladdrar in. Men inget att snacka om att Linköping är riktigt vassa när de får spela med flow.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Chris11: har inte sett situationen men om det är ett ordentligt slag är det fortfarande slashing. Den behöver inte gå av. Tror det var på hockeylördag i cmore jag hörde det
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Brynäsgubbe: Inte så konstigt om det kommer en förlust här. Vi har vunnit fem av sex och Linköping borta brukar vara svårt för oss.
Jag vill se ett Brynäs som sliter arslena av sig sista 20!!!
Jag vill se ett Brynäs som sliter arslena av sig sista 20!!!
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
mattiask: man får ju slå på klubban så länge man inte slår av den. Slår man vid handskarna så är det slashing
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Vi ska fan ha straff när Salmela hakar Paille! Åtminstone en tvåa...
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
rafalski: Tycker Nick har varit otroligt seg på rören (värre än vanligt) den här säsongen..
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Haha, den utvisningen på Johnson? Herregud. Jag brukar inte klaga för mycket på domarna men den utvisningen är helt horribel.
Att vi sedan inte får en tvåa med oss för den slashingen Salmela delar ut på Paille? Nu måste domarna visa hur man är konsekventa.
Att vi sedan inte får en tvåa med oss för den slashingen Salmela delar ut på Paille? Nu måste domarna visa hur man är konsekventa.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Nick Johnson är bottenlöst dålig ikväll. Så fruktansvärt otajmad i allt han gör.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Noll ödmjuka i PP, laget gliiiiiiiiiiiiiider omkring.
Bedrövligt av Bulan att inte ta en TO efter 2-0.
Bedrövligt av Bulan att inte ta en TO efter 2-0.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Det ser jävligt illa ut. Fy fan vad dåliga vi är... Å publikollona tycker inte det var hög klubba på Clark...
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Vi skulle verkligen behöva ett skitmål framåt innan periodvilan. Kanske i PP nu.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Bratwursten : japp appen balla ur men nu kollar jag på datorn istället och det funkar
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Känns jävligt avslaget. Reducering innan paus, tack. Eller så gör vi ytterligare en finfin tredjeperre... ?
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Pettisbif: Hur tycker du att det syns? För att Salmela lirar i laget som har hemmabana och äger mest puck? För att han spelar relativt enkelt då det är hans första match i LHC? För att han gjort en poäng mer?
Tycker Gunderson känns klart mer stabil och lugn med pucken än Salmela. Sen kanske Salmela är bättre tvåvägsback än Gunde - men inget jag märker i denna match.
Konstigt utspel eller vad vi ska kalla det.
Tycker Gunderson känns klart mer stabil och lugn med pucken än Salmela. Sen kanske Salmela är bättre tvåvägsback än Gunde - men inget jag märker i denna match.
Konstigt utspel eller vad vi ska kalla det.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Spelare i målgården ja, och hur hamnade han där? Svenska domare eller regelboken har noll känsla.
+ 2
« Föregående · 1776768 · Nästa »