LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
« Föregående · 1776705 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Pettisbif: Ja, eller avvakta en hundradel till för att dra den längs isen så tar Högberg aldrig den. Idioträddning. :(
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
4 jävla miljarder domare på planen och INGEN ser den utvisningen på LHC mot Bertil...herrejesus
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Total jävla panik i egna zonen. Ingen avlastningen & INGEN som står upp.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
mattiask: Blir ofta så här för Brynäs när de är spelmässigt bättre i första men inte utnyttjar det.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Fruktansvärt tamt i andra perioden. Nog dags för Bulan att ta TO snart innan 3:an ramlar in.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7044}: Westerholmarna har inte fått till spelet sedan Zaborsky blev skadad och Mannberg klev in där.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Inte många som klagar på Rautio trots att han släpper ett "billigt".
Ruskigt tungt efter en första period där jag tycker vi är klart bättre.
Visserligen två powerplays där vi skapar ordentligt tryck. Men tycker vi är bättre i fem-mot-fem spelet också utan att få utdelning.
LHC gör ett snyggt mål där vi tyvärr är ur positioner.
Sedan har LHC ett riktigt bra pp men tycker trots det att vi är det bättre laget i första.
Nu i andra är det raka motsatsen. LHC klart bättre.
Men än är det inte över!
Ruskigt tungt efter en första period där jag tycker vi är klart bättre.
Visserligen två powerplays där vi skapar ordentligt tryck. Men tycker vi är bättre i fem-mot-fem spelet också utan att få utdelning.
LHC gör ett snyggt mål där vi tyvärr är ur positioner.
Sedan har LHC ett riktigt bra pp men tycker trots det att vi är det bättre laget i första.
Nu i andra är det raka motsatsen. LHC klart bättre.
Men än är det inte över!
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
bifhjärta: Undrar om inte Rautio vad skymd av egen back i den situationen... Man förväntar sig ju räddning annars, ganska lång distans ändå.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Metalman: Tycker också att Westerholmarna är inne i en svacka. De skulle behöva en lirare att kombinera med. Mannberg är för ensidig.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7800}: Alla tar inte det initiativet som Salmela tog i den situationen. Individuell skicklighet!
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Stabilt backspel av Fälth...
Känns att det inte är vår match ikväll.
85 % räcker inte mot ett effektivt LHC.
Nu gäller det att döda BP.
Känns att det inte är vår match ikväll.
85 % räcker inte mot ett effektivt LHC.
Nu gäller det att döda BP.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Och så "hyllar" folk Salmela för det där. Min farmor hade kunnat göra det där när Fälth hoppar undan och är totalt livrädd för pucken. Vilken idiot som helst i SHL hade fixat det...
+ 3
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Fyfan, det var ju självklart... Den här matchen följer verkligen mallen för back to reality-match
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Va i helvete!!!! Hur agerar Fäldt där? Sjukt uselt försvarsarbete...
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{2064}: Vet, jag såg det! Jag måste tittat ner i tallriken så fort Linköping hade pucken ;)
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{2064}: Brynäs spelar bra men tyvärr resulterar de fina anfallsförsöken sällan i farliga avslut på mål. I första perioden dvs.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Tigerhjärta: Jag håller inte med men aja. Vi har Powerplay två gånger men de vinner ändå skotten.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Tigerhjärta: men de har 9-7 i skott trots 2 bp och bara ett pp. Ser man till statsen så är LHC det förande och mer effektiva laget.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Brynäsgubbe: Vekligen inte. LHC har inte en möjlighet utöver målet och Rautios räddning i BP! Vi skapar dock chans på chans men lyckas tyvärr bränna dem gång efter annan!
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Hur kan du tycka att westerholmarna är usla..nja tror du har ett ont öga till dom..dom sköter sig bra,tar för lite avslut bara
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
En bra period. Märks att Linköping är skickliga i anfallszon. Lite Brynäs över dem. Vi borde nätat i PP.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
ellis: risk gör samma somi förra mot lhc Brynäs dominerar . Deras målis står på skallen och lhc vinner orättvist igen . Dom har little thats it . KÄMPA BRYNÄS
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Blomman känns som en annan människa efter att han fick C på bröstet..vuxit och känns verkligen som att han går in i allt till 110%, känns jättebra med honom och tvivlar inte en sekund på att han leder bra och är ett grymt föredöme.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Steenm: Skönt att inte släppa in där..hade blivit vansinnig. Skillnad på hur vi står upp mot LHC idag jämfört med dom sista gångerna under TJ, kommer ihåg att jag hade ont i magen då. Vi ska leda med 1-0..inte LHC.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Steenm: Enorm räddning av Rautio! Brynäs är helt överlägsna i denna perioden men lik förbannat 1-0 till LHC... Men men, fortsätter vi spela såhär så vinner vi med 5-1 ikväll!
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Herregud, redan efter ett byte i PP känns Salmela farligare än vad gunderson varit såhär långt i säsongen...
+ 2
« Föregående · 1776705 · Nästa »