LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
« Föregående · 1776785 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Att spela Paille och Johnson i PP tyder på att ambitionsnivån är låg ikväll..
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Lindström: Fyfan... Johnsson...Granström....Paille.... Va i helvete! Krökade hela kedjan igår...?
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
En sån här gång är det så jäkla tydligt hur viktigt det är med ett bra PP...
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Chris11: trodde du menade att det måste vara uppe i närheten av handskarna. För det behöver dem ju inte vara
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{5915}: Förstår Bulan när han skrek till Pehr efter DIF borta i sista omgången den där gången...
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Domare Claesson åker precis bredvid när Salmela tokhakar Paille i friläget. Skulle betala för att höra hans version.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Fälth får fan ta och skämmas för det ingripandet. Gör inte ens ett försök att täcka skott och ser mer rädd ut, och Salmela kan vandra in helt fritt. Han bryr sig nog inte så mycket om Brynäs den herrn...
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Linköping är bra! Det blir Brynäs-Linköping i final eller Brynäs-Frölunda.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
honken21: Tycker lhc kör med mycke fula knep . Å dom tillåts göra det av zebrorna . Al in i 3 . Det har ju varit bästa perioden så långt denna säsongen . Repris från karlstad tack .
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Svårt att hålla tålamodet och tron uppe när puckhelvetet inte vill studsa in. Ett mål och matchbilden hade varit en annan. Linköping är tuffa när de får en ledning på hemmaplan. Bara att hoppas på att turen vänder och en reducering fladdrar in. Men inget att snacka om att Linköping är riktigt vassa när de får spela med flow.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Chris11: har inte sett situationen men om det är ett ordentligt slag är det fortfarande slashing. Den behöver inte gå av. Tror det var på hockeylördag i cmore jag hörde det
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Brynäsgubbe: Inte så konstigt om det kommer en förlust här. Vi har vunnit fem av sex och Linköping borta brukar vara svårt för oss.
Jag vill se ett Brynäs som sliter arslena av sig sista 20!!!
Jag vill se ett Brynäs som sliter arslena av sig sista 20!!!
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
mattiask: man får ju slå på klubban så länge man inte slår av den. Slår man vid handskarna så är det slashing
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Vi ska fan ha straff när Salmela hakar Paille! Åtminstone en tvåa...
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
rafalski: Tycker Nick har varit otroligt seg på rören (värre än vanligt) den här säsongen..
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Haha, den utvisningen på Johnson? Herregud. Jag brukar inte klaga för mycket på domarna men den utvisningen är helt horribel.
Att vi sedan inte får en tvåa med oss för den slashingen Salmela delar ut på Paille? Nu måste domarna visa hur man är konsekventa.
Att vi sedan inte får en tvåa med oss för den slashingen Salmela delar ut på Paille? Nu måste domarna visa hur man är konsekventa.
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Nick Johnson är bottenlöst dålig ikväll. Så fruktansvärt otajmad i allt han gör.
+ 2
« Föregående · 1776785 · Nästa »