LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
« Föregående · 1777081 · Nästa » Till forumet
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{5915}: Kan inte se matchen men gick in och tittade på statsen..såg 13-13 i skott o tänkte att det inte speglar det folk skriver här :)
19-14 nu.
Vad hände med Granis? Är han ok?
19-14 nu.
Vad hände med Granis? Är han ok?
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Får rysningar i hela kroppen när jag ser Granström. Får Weinhandl-vibbar. Usch :(
+ 4
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Ojojoj vilken urladdning...! Utdelningen kommer retroaktivt i det här back-to-back mötet tydligen.
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Brynäsgubbe: Det är väl Håkan Södergrens sanning, det där med 3-0?
+ 1
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Värsta ledningen i hockey är 3-0, kom ihåg det allesammans. Ta inte ut någon seger än, då kommer det gå åt helvete!
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Tycker det är så underbart att se Brynäs spela hockey just nu. Många kan vara negativa om bortaspelet men tycker Bulan vill ha en klart rolig offensiv hockey vilket verkligen syns. Sen måste man nämna kontinuteten i kedjorna. Riktigt bra och starkt!
Så grymt och det är så här bra vi faktiskt är i år!
Så grymt och det är så här bra vi faktiskt är i år!
+ 6
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Zappaholic: Tangnes ska ha cred för målvaktsbytet till dagens match 😜
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Riktigt bra brytning av Lucas C, den ställde hela LHC-försvaret vid 2-0-målet.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Brynäsgubbe: Men oj så bra vi spelar över hela banan. Underbart att se!!
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
{7877}: Håller vi denna nivån på spelet så kommer vi plocka väldigt många poäng!
Gäller att vara ödmjuka och jobba ruskigt hårt i 60 min
Gäller att vara ödmjuka och jobba ruskigt hårt i 60 min
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
mattiask: Känns helt rätt att Blomman får chansen med Westerholmarna. Kan bli den injektion twinsen behöver.
+ 2
Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Kul att se Blomman med tvillingarna. Känns som att det kan bli en bra injektion för dom. Jag är solklar optimist efter igår och är övertygad om att vi vinner ikväll.
Säger 5-3 efter en härlig urladdning med 3 mål i andra perioden!
Säger 5-3 efter en härlig urladdning med 3 mål i andra perioden!
+ 10
« Föregående · 1777081 · Nästa »