Lönenivåer
« Föregående · 77768 Till forumet
Sv: Lönenivåer
gordo: Jag vet inte om det är odelat bra. Brynäs har ju jobbat hårt för att få ordning på ekonomin och för att inte sätta igång lönespiralen.
Jag tycker också det är positivt att Brynäs visar sig beredda att satsa och att det verkar finnas pengar, men risken är då att man inom ett par år får betala dyrt för alla sina spelare när lönespiralen kommit igång, och det har man väl knappast råd med.
Nu är jag pessimistkonsult här, jag inser det, så jag avslutar det här inlägget nu. :)
Jag tycker också det är positivt att Brynäs visar sig beredda att satsa och att det verkar finnas pengar, men risken är då att man inom ett par år får betala dyrt för alla sina spelare när lönespiralen kommit igång, och det har man väl knappast råd med.
Nu är jag pessimistkonsult här, jag inser det, så jag avslutar det här inlägget nu. :)
« Föregående · 77768
Det är bra, för om man skall vara med och konkurrerar om Pasi
m fl så lär det kosta upp mot 200 lök i månaden (Skaplig AHL-nivå).
Vill man vara med och leka så kostar det!