Lule-BIF
« Föregående · 48500 · Nästa » Till forumet
Sv: Lule-BIF
Helt rätt lilljanne, en sak att förlora men det beror på hur man gör det,måste va nåt som är sjukt rätt igenom hela laget.Man faller ihop som ett korthus i varenda jävla match.Det måste va det enklaste andra lag kan göra,kämpar vi lite så slår vi Brynäs, medan dom står där och tycker dom har ett bra spel och en massa skador och oflyt.Brynäs absolut enda räddning är att AIK ser ut att va lika dåliga.Slutspel kan man glömma och man har ändå inget där att göra.
Sv: Lule-BIF
Jag tippade 4-2 till Brynäs men som vanligt så fick man fel,Linköping leder mot HV 71 med 3-1 och SSK mot AIK 2-1, vinner SSK går dom förbi på målskillnad och Linköping får 50 poäng om dom vinner. 1-5 mot Luleå vilket jävla praktfiasko,vad ska alla optimister skylla på den här gången?
Fy fan!
Fy fan!
Sv: Lule-BIF
Jag tycker fortfarande att det viktigaste är att fixa nytt kontrakt utan kval. Som den här skitsäsongen har sett ut kan man inte sikta högre. Till nästa säsong bestämmer sej Gevalia, kommunen och småföretagarföreningen för att storsatsa och köper in en hel femma som är landslagsmässig. Supporterklubben inser allvaret och håller i en insamling som finansierar "Honkens" hemresa.
« Föregående · 48500 · Nästa »