1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Luleå-Brynäs


Sv: Luleå-Brynäs
Gusten: *ASG*

Ja, se dom ungdomarna.... :-)

Sv: Luleå-Brynäs
Bif_FANS: VERSALER OCH UTROPSTECKEN!!!! Fan jag trodde ju att vårt habila allvenska nyförvärv var klar.

Sv: Luleå-Brynäs
lillovechkin: hehehe

Sv: Luleå-Brynäs
lillovechkin: ja det kan vi lätt räkna med han är ju inte populär uppe i lule och undrar om han klarar trycket från hemma fansen


Sv: Luleå-Brynäs
Kom ihåg att vi lär få Lärking emot oss nu i Andra....kanske..

Sv: Luleå-Brynäs
Salibou: ja det är alltid viktigt med första målet

Sv: Luleå-Brynäs
Salibou: Domaren var ju ingen höjdare mot slutet då heller...

Sv: Luleå-Brynäs
Salibou: Det ser ut som att det serveras Kebab med mos i luleå ikväll ;)

Sv: Luleå-Brynäs
bif 90: viktigt att brynäs fick första målet iaf ! de har ju sett bra ut när det gäller att hålla undan på senare tid ( inte mot fbk iofs, men men )

Sv: Luleå-Brynäs
eltifoso: hehe ne tror inte riktigt på så stora siffror men kanske 1-3 eller nått men jag hoppas du tippar rätt det skulle ju inte vara fel med 1-7

Sv: Luleå-Brynäs
Det börjar bli grinigt i Tattartälje;

19.22 2 min SSK 21. NORBÄCK, Erik ROUGH
19.22 2 min HV71 20. SVANBERG, Ola INTRF

Sv: Luleå-Brynäs
70 Rodrigues: Kommer sluta 1-7 precis som jag skrev för någon dag sedan. Brynäs har flyt nu.

Sv: Luleå-Brynäs
Kung_Sjödin: ja det skulle väl vara helt ok

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: 50% mål/skott. Om dom skulle ta och skjuta 10 skott i andra så leder vi med 1-6 ho ho ho ho...

Sv: Luleå-Brynäs
Yeees HV 1 - 1

Sv: Luleå-Brynäs
7-2 till Lule(Å) i skott, men det är ju målen som räknas! =)

Sv: Luleå-Brynäs
0 - 1 efter första :D

0-1 Daniel Casselståhl (Johansson/Malmström) 15.48

Skott: 7 - 2(!)

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: ja precis

Sv: Luleå-Brynäs
bif 90: Absolut! Visar ju om inte annat att han spelar för LAGET!

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: ja det e bara bra det att han visar glädje oavsett om det e han som gör mål eller inte

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: De skriker "Vi flytt int" och "hit med dunken, Anders-Per!" ;)

Sv: Luleå-Brynäs
2 min för roughing på Stefan Liv ;)

Sv: Luleå-Brynäs
brynästigern: Spets blir överlycklig även om det inte är han som gör mål! :)

Sv: Luleå-Brynäs
brynasaren: heheheh , väldigt jävla glad bli cassel iaf

Sv: Luleå-Brynäs
brynasaren: Blir inte alla som gör mål glada?

Sv: Luleå-Brynäs
Någon som hör vad dom skriker? Jag kan inte Luliska ;)

Sv: Luleå-Brynäs
brynasaren: Inget mot vad vi blir när han(eller nån annan) gör mål.

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Lärking dominerar fett!!!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: ja lagom kan man säga lärking år inte populär uppe i skoterland nu

Sv: Luleå-Brynäs
Vi vinner mycket tekningar idag!

Sv: Luleå-Brynäs
brynästigern: Kul för Cassel, han brukar bli glad när han gör mål.

Sv: Luleå-Brynäs
Wonderbaum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: Hela tiden! ;)

Sv: Luleå-Brynäs
brynästigern: Mmm han bevisar att han ska få spela !!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: Underbart!

Sv: Luleå-Brynäs
Malmen: Skoterraggarna är upprörda!!

Sv: Luleå-Brynäs
90Steen_: Casselståhl av alla människor....kul!

Sv: Luleå-Brynäs
Underbart!

Sv: Luleå-Brynäs
.480 - 1 PP1Brynäs28. CASSELSTÅHL, Daniel 
 (3. JOHANSSON, Daniel
 9. MALMSTRÖM, Henrik


Sv: Luleå-Brynäs
härligt

Sv: Luleå-Brynäs
Tjalalalala tjalalalalalalala

Sv: Luleå-Brynäs
elin: Fan va skönt!!!!!

Sv: Luleå-Brynäs
CASSEL !!

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19:Härligt!

Sv: Luleå-Brynäs
Jaaaaaa... härlig start.. :D

Sv: Luleå-Brynäs
Bissett19: JAAAAAAAA CASSEL ;D!

Sv: Luleå-Brynäs
HÄRLIGT! CASSEL!

Sv: Luleå-Brynäs
CASSELSTÅHL!

Sv: Luleå-Brynäs
0-1 Yesssssssss!!

« · 670184 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)