Luleå-Brynäs 2020114
« Föregående · 2126800 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}:
Tar vi poäng i kväll så blir Jag överraskad men större under har skett..
Tar vi poäng i kväll så blir Jag överraskad men större under har skett..
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Välkommen upp till Norrbotten, det är -28 grader idag och vi har slagit av värme och varmvattnet i Brynäs omklädningsrum.
Må något lag vinna!
Väl mött!
Må något lag vinna!
Väl mött!
+ 15
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: -28, då får vi hoppas på värmande spel ikväll !
Jag måste säga att jag känner lukten av ett kryss väldigt tydligt.
Jag måste säga att jag känner lukten av ett kryss väldigt tydligt.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: Haha! Litet som CSKA höll på när Brynäs skulle möta dem i Europacupen..🙂
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: Brynäs gick bakåtlutade genom -28 grader när de käkade en mosbricka i Gäddvik på vägen upp.
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Laguppställningen för kvällens match.
Tror på 3-3 ikväll samt extrapinnen till Brynäs.
🖤💛♥️
Tror på 3-3 ikväll samt extrapinnen till Brynäs.
🖤💛♥️
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Känns som vi kan åka på en riktig stjärnsmäll idag. Det är efter sådana matcher som ett lags karaktär visar sig på riktigt
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Sämsta matchinledningen på riktigt länge. Verkar inte påkopplade alls...
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe:
Ser inte alls bra ut.. ..har inre bulan sågat någon av Bif:arna så vi iaf kan komma ut bättre efter pausen?
Ser inte alls bra ut.. ..har inre bulan sågat någon av Bif:arna så vi iaf kan komma ut bättre efter pausen?
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Har inte sett Brynäs på flera matcher men det ser ju ut som före jul. Mycket spel i Brynäs zon.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Missade mottagningar, slarv, långsamt spel, felplacerade... Luleå vinner alla puckar.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
xxxx BIF xxxx: Visst är det timeoutläge nu. De är ju inte med i matchen alls. Besviken att man går in med lättja så fort man har en match med mindre press...
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{9179}:
Vi blir inte bara utspelade, de åker rakt igenom oss också man mot man.
Erson matchhjälte?
Vi blir inte bara utspelade, de åker rakt igenom oss också man mot man.
Erson matchhjälte?
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Luleå spelar med ett högre tempo och det har inte Brynäs mäktat med på hela säsongen.
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Rikrigt dåligt byte av Mannberg... Men visst var det lulespelaren som höll i Mannberg...?
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Bästa med den här starten är att Ersson älskar att komma in i spelet. Han är hittills helt lysande!!
+ 2
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Nämen vi är ett bottenlag som spelar borta mot ett topplag med 6 raka hemmavinster. Det är väntat att vi skall vara tillbakapressade speciellt i början.
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Onekligen ett tempo vi inte är vana vid, men tycker vi krigar på bra ändå. oavsett, bra lärdom för framtiden även om inte poängen kommer med - att komma in ännu bättre tempo!
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Ett tecken på att glappet mellan toppen och botten i SHL är stor i år.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{2064}: Nja, matchen är inte över och vi har vunnit tidigare i Lule denna säsong
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Minns senaste matchen mot luleå, då hade vi hög press när de tog burskydd och det behöver vi komma upp i
« Föregående · 2126800 · Nästa »
edit: 2021 har det gått och blivit.