Luleå-Brynäs
« Föregående · 425018 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs
bradberry:
Gammelsmurf var på rinken i helgen när J20 mötte SSK, jag trodde det var ett gott tecken på att liret var tillbaka... å andra sidan var Flygis där också :-)
Gammelsmurf var på rinken i helgen när J20 mötte SSK, jag trodde det var ett gott tecken på att liret var tillbaka... å andra sidan var Flygis där också :-)
Sv: Luleå-Brynäs
Egentligen ingen kris å torska två bortamatcher mot TIK resp. LHF. Det är snarare sättet man gör det på som oroar. Verkar bara avvakta till en början. Va är det för jävla piss-taktik? Ut å kriga ner motståndarjävl.. Nej tacka vet ja på det glada 90-talet.(början) Ett noll i första bytet av Huss/Larsson/Bisset å allt som oftast två noll innan smurfarna hade hunnit byta....Iofs. var det väl oftast i hemmamatcherna. Det är dock min fasta övertygelse att man kommer helt fel in i en match om man har inställningen att spela snålt och försiktigt!
Sv: Luleå-Brynäs
Gusten: Spelar ingen roll hur bra målvaktspar man har när man inte har ett uteförsvar.Detta jä..a fegspelande i 52 min, får man fan lägga av med!
Sv: Luleå-Brynäs
lindberg: EXAKTAMENTE!!!!! Hur i h-vete kan Jonsson traggla denna def-taktik när inte mtrl håller för det. Vi är starka offensivt, varför låta motståndaren ta initiativet. Verkar KOKO!!
Sv: Luleå-Brynäs
rackham: Ser att Modo tog led med 2-1 efter 59,40.TIK kvitterade 59,53.MORAL!!!!!!!!! Skaffa lite sånt Brynäs!!!!!!!!!
Sv: Luleå-Brynäs
Dags för "bästa målvaktsparet" att börja vara bättre än motståndar-målisen, annars blir det inte så många poäng....Salo...Kiprusoff...Törnqvist.....Ahl??
Sv: Luleå-Brynäs
sylf: Äh Brynäs vinner aldrig mot Luleå borta så förlusten var väntad. Det som är tråkigt är att vi verkar fått en ny taktik: icing/igelkottförsvar. Dags att sluta fega Jonsson!
Sv: Luleå-Brynäs
aphac: Nu har dom marknadsfört sig så fint att dom kommer att få typ,4000 pers mot HV.Sen kommer dom att fundera varför folk inte kommer och stöttar dom.Märkligt.
Sv: Luleå-Brynäs
Danne66: För att vi vet hur det går.Dom vinner inte jämna matcher,vänder inga underlägen.Ett skitlag!!!!!
Sv: Luleå-Brynäs
westerlind: Jag ropar inte hej förrens vi leder med 5-3 *försöker se kall och oberörd ut*
Sv: Luleå-Brynäs
Danne66: Bajskorv om det blir ännu en hedersam torsk.Se nu för fan till att knipa en pinne.
« Föregående · 425018 · Nästa »