1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15


Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Rödin visar Rödin-klass. Överlägsen när han är på humör.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Vad är det för Luleå Ultras-supporter som dömer ikväll?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Glnäll på Porseland du!

Det tolkar jag som att du tycker domarna är felfria.

Det tycker inte jag...

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Clarence: Japp missar inte en match!👍🏻😏

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hemma-zebra much?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Vafan sysslar Zebrorna med..

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Brynäsgubbe: Ta bort Porseland nu! Usel!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Pudas gör det alldeles för svårt.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Kul att domaren sätter nivån för kvällen. Tillåter Luleå att tackla icke puckförande Rödin och tar sen ut Porseland för en liten touch..

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Lol, pinsam utvisning.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Forsberg 1978: Tittar du om det skulle gått illa också?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
tjugo8: Lycko😀 Själv kan jag bara se första perioden ( skall på årsfest med fotbollen) 😟! Får bli att se matchen när man kommer hem om man är i ok tillstånd👍🏻😏

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Hur missar Brodecki mål?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Luleå HF - Brynäs IF 0-0

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Synd att Olden ställs åt sidan, med tanke på vad han ändå visat när han väl spelat. Och sedan har vi Enterfeldt som ska spränga sig in i denna uppställning med... jäklar, vilken bredd vi har – underbart!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Gräsänkling från sambo och barnen
10 olika tjecker från gröna Konsums beställningssortiment
Säger som L.Berghagen; Fuck off, nu kör vi!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Nervöst! Kom igen nu grabbs!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Närmaste fyra fram t o m nästa lördag blir en bra test på laget. För att konsolidera tabelläget bör vi vinna åtminstone två av matcherna, gärna tre - eller fyra!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Rädd att det bilr torsk ikväll, nån gång måste stjärnorna börja leverera i Skoterns HC.
2-1...
Hoppas jag har fel dock


Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Skrubben: Ja det var jag, fast det står Rodrigues inte Rodriguez, viktigt det där😉.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Zappaholic:

båda är viktigt!

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Skrubben: Nja, för att vara Tony så var firandet isf väldigt sansat.
Men nog var det han alltid, om han inte har en dubbelgångare som också har en stickad kalott i brynäsfärgerna på skallen... :-)

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{7804}: Vad är viktigast för dig? Skriva skit om allt som har eller haft med Luleå att göra eller hålla på ditt eget lag?

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Tips: 0-5

Mannberg lämnar isen utan poäng likt alla Qatarhybrider.

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
70 Rodrigues: Haha. Appropå ditt namn, så filmade CMore en vilt firande man i brynäsklacken, iklädd en brynäströja med nr 70 och "Rodriguez" på ryggen, i ögonblicket efter Brynäs mål i öppen kasse mot Malmö i lördags 😉👍

Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
70 Rodrigues: 2-1 målet av Vrana.

Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Tips: 2-4

Mål: Scott, Rödin, Ollas och Porseland😃

« · 1711590

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)