Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
« Föregående · 1711825 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{7225}: En sådan kommentar gör att man hatar dig! Brynäs spelar bra tycker du?
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Fan helvete jävlar... Idag räcker det inte. Ett bra Luleå straffar oss när vi inte är helt på topp,dessutom lite onödiga utvisningar.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Davey85: Ridå.....förlusten skulle bara komma tillslut. Helt klart problem med fokus/inställning ikväll.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Vi är inte så jättebra idag,men kanske att vi kan kräma ur en kvittering iaf?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Brynäsgubbe: har du inte märkt att ponthus är bänkad????? Olden speöar
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Brynäsgubbe:
Starsky och övriga beredda på högersidan i PP nu?
Starsky och övriga beredda på högersidan i PP nu?
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: "Rödin levererar, hoppas systrarna lär sig nått."
En sån där kommentar gör att man bara måste hata dig
En sån där kommentar gör att man bara måste hata dig
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Steenm: Luleå må ligga långt med men de har spelat bra den senaste tiden
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: "Systrarna"? Herregud.
Repris på 2–2-målet. Kukutvisning. Otroligt att Luleå ska göra säsongens bästa insats just ikväll.
Repris på 2–2-målet. Kukutvisning. Otroligt att Luleå ska göra säsongens bästa insats just ikväll.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Steenm: Jag jämför med de närmaste säsongerna och då har vi alltid varit nedtryckta på bortaplan. Luleås PP underbart måste jag säga... Fan
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{7225}: "Inte ens på bortaplan mot Luleå är vi nedtryckta..."
Luleå ligger elva, så det ska vi inte vara heller.
Domarinsatsen idag har varit horribel, det kan vi väl alla vara rörande överens om. Hoppas killarna steppar upp i sista nu och att Brodecki äntligen hänger en i krysset.
Luleå ligger elva, så det ska vi inte vara heller.
Domarinsatsen idag har varit horribel, det kan vi väl alla vara rörande överens om. Hoppas killarna steppar upp i sista nu och att Brodecki äntligen hänger en i krysset.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Jag måste sägs att vi har ett grymt lag i vinter. Inte ens på bortaplan mot Luleå är vi nedtryckta, jämt skägg med liten fördel oss inför tredje.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Dags att göra vår bästa period för dagen. Hoppas domarna låter lagen göra upp.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Oavsett så är det så dåligt att man knappt ska låta honom teka i egen zon, stor säkerhetsrisk med 12% alltså...
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: Den försvarande tekaren måste sätta ner klubban först!! vet inte om det är ny regel för i år men det påverkar nog lite av statsen iaf.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Tycker faktiskt det var korrekt bortdömt. Bra reprisbilder i studion.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: skall man inte ner med klubban först i försvarande kanske är det....
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
bifhjärta: det kan handla om vem som får sätta ner klubban sist. Det är den offensiva tekaren som har övertaget numera. regeln gjordes om för något år sedan om jag minns rätt.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Till viss del ja, kanske. Men det kan inte enbart vara anledningen till att han är 66% sämre vad gäller tekningarna i def.zon..
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
tjugo8:
Kuben har smuttat på glöggen
Inte Petter
Relger gäller, rätt ska vara rätt
Ändra reglerna isf...
Kuben har smuttat på glöggen
Inte Petter
Relger gäller, rätt ska vara rätt
Ändra reglerna isf...
+ 4
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Momentum Luleå känns det som.
Det som talar för oss är VR fantastiska moral...
Det som talar för oss är VR fantastiska moral...
« Föregående · 1711825 · Nästa »