Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
« Föregående · 1643941 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Såhär ser kedjorna ut just nu.
Brodecki Scott Rödin
Brodin Nordquist Sweatt
Blomqvist Lundberg Olden
Lööke Westerholm Lindblom
Brodecki Scott Rödin
Brodin Nordquist Sweatt
Blomqvist Lundberg Olden
Lööke Westerholm Lindblom
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Sweatt-Nordan-Brodin
Brodecki-Scott-Rödin
Olden-Lundberg-Blomman
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Det släpps väldigt många förseelser mot Scott, från domarnas sida. Men vad kan man annat vänta sig från Sören Perssons sida. En av Sveriges två sämsta domare. Har alltid varit dålig. Och kommer med största säkerhet alltid att vara dålig.
+ 2
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Det var någon kommentator som, för några matcher sedan, sa något om att Oldens namn var felstavat. Stämmer det?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Spel i egen zon har inte varit bra. Både Andersen och kila har vart och köpt korv flera gånger redan... Sqeatt lirar ed 39 34....
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
För endast 12 skott på två perioder får väl lika anses ok. Men det kommer krävas mer i tredje...
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
En sak man måste lyfta upp idag som vi gjort väldigt bra är forecheckingen. Luleås backar får inte många sekunder på sig innan vi är där och stör. Mycket bra
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Bra snurr i Luleå-zon där, men värt att notera att inget skott gick på mål.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Huge: Inte alls. Riktigt bra Olden. Vänta nu bara inte en halv serie till med nästa pyts.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
bifhjärta: Ja, såg det precis efter att jag skrivit mitt inlägg.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Steenm: Det där var underbart för Olden. Han förtjänade att få måla!!!
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Zappaholic:
OLDEN !
På Ost & Vin-Snack är nog stämningen bättre...;)
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Lundberg var inne nu precis så det är inte han som utgått om nån nu gjort det?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Kihlström med puck är som att ge en 1000lapp till sin 10åring, du vet att du blir av med den snabbare än snabbast
Redigerad kommentar
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Har någon utgått? Får inget riktigt grepp över våra formationer just nu.
Edit: Lundberg?
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Zappaholic: Jag brukar vara rätt positiv överlag, men när spelarna inte visar en bra inställning (som SAIK tex) då blir man besviken.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Brynäsgubbe: Ränkte just kommentera det. Förlorar ett halvt mästarlag - men är i stort sett lika bra. Så imponerande!
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Jag ser att gamnackarna har årsmöte ikväll.
Det är lördagkväll, gott vin i glaset. En vällagrad gryere väntar runt hörnet.
Gaska upp er, för bövelen😊
Det är lördagkväll, gott vin i glaset. En vällagrad gryere väntar runt hörnet.
Gaska upp er, för bövelen😊
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Fan vad avundsjuk jag blir på SAIKs spel där alla jobbar stenhårt hem...
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
TJ har rivmärken i ansiktet. Har karln mardrömmar om natten månntro?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Hur var det med bröderna brothers poängskörd så här långt = halva serien? Är det nån som har koll - och svar?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
70 Rodrigues: Helt obegripligt hur Blomqvist kan få vara kvar i förening, en sån fruktansvärt dålig ishockey spelare
+ 2
« Föregående · 1643941 · Nästa »
bifhjärta:
Lauritzen vet en bra ljumsktränare i Stockholm