Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
« Föregående · 1643870 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
bifhjärta: Nä Scott tycker jag också är en bra spelare. Men vad hjälper det när det är så mycket intetsägande i övrigt.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Helt dött i laget...ingen som kan bryta detta, ingen som visar jävlaranamma..Tycker synd om Scott som får spela i ett sånt här lag...Sen ångrar sig nog Andersén också att han flyttade hem
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
maddog1970: Finns ingen spelare i det här laget som kan ta tag i det i såna här underlägen.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Tvivlar än mer på Kilas storhet
Tror man kan få mer för hans lön
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
70 Rodrigues: Clarence borde vara nöjd. Enligt honom är ju Brynäs alltid klappkassa och då är väl 1-0 ett fint resultat?
Redigerad kommentar
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
70 Rodrigues: Huge är nöjd som vanligt. Vilken överraskning. En drömkille!
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Clarence: Det kunde varit värre. Vi kunde ha legat under med 2-0. Se det positivt 😆😂😂
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Clarence: Ja, vad skulle du annars ha att gnälla på, utöver allt annat?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
70 Rodrigues: Vilka högproducerande forwards vår vän Sundlöv införskaffade till den här säsongen...
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
På tal om ingenting, något som skulle vara väldigt intressant var om Brynäs skulle få åka över och träna med valfritt NHL-lag inför en säsong. När Lindholm säger att det nästan var slappt här, då börjar man ju undra. Tror helt enkelt inte spelarna är tillräckligt bra tränande för att kunna konkurrera med de högre tabellplaceringarna.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Clarence:
Vi har tagit ungefär lika många poäng på bortaplan som luleåbor brukar säga att skellefteåbor har fingrar på ena handen.
Det vill säga sju.
Vi har tagit ungefär lika många poäng på bortaplan som luleåbor brukar säga att skellefteåbor har fingrar på ena handen.
Det vill säga sju.
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
munkas: Jag sitter och funderar på de här Westerholmsbröderna. Halva serien är nu spelad och hur många poäng har de två - sammanlagt - producerat hittills? Detta håller ju bara inte...
+ 2
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Clarence: Ja, dom har verkligen hittat nycklarna till poäng på bortaplan. Ser ungefär lika tamt ut i varje match men mot sämre lag syns det inte lika tydligt.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
70 Rodrigues: Hur många bortapinna har de egentligen tagit i höst? Motsvarande en hands fingrar eller nåt va?
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
bifhjärta: Ja gör inte Nordan mål där kommer vi aldrig kvittera.
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
70 Rodrigues: Vad menar du? Vi har ju hela fyra skott på mål.
😓
😓
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Kan meddela att vi återigen(hur fan det nu är möjligt) är inne i en svacka. Bedrövligt jävla ickespel😠😠😠
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
bifhjärta: Brynäs skulle kunna distansera Luleå i tabellen med en seger idag. Men det är "självklart" för mycket hoppas på. 1-0 nu...
+ 3
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
bifhjärta: Har vi någonsin varit bra efter flera dagars spelledighet. Känns som om vi hamnar i en svacka då. Matchen mot LHC bekräftar ju det.
+ 1
« Föregående · 1643870 · Nästa »