Mästarcupen
« Föregående · 102145 Till forumet
Sv: Mästarcupen
Jörgen Jönsson i Aftonbladet: "...vi var det enda laget som försökte spela hockey..." Ödmjuka värmlänningar (skåningar?)!
Sv: Mästarcupen
6 Lundström:
Han har väl som alla andra rätt till an åsikt utan att du ska nedvärdera hans intelligens.
Han har väl som alla andra rätt till an åsikt utan att du ska nedvärdera hans intelligens.
Sv: Mästarcupen
6 Lundström:
Om du är saklig och skriver vettig kritik så behöver du inte be om ursäkt. Det du skrev räknar jag inte till den kategorin.
Om du är saklig och skriver vettig kritik så behöver du inte be om ursäkt. Det du skrev räknar jag inte till den kategorin.
Sv: Mästarcupen
BJ: Hur sakligt är det av skåningen att påstå "det är bara vi som försöker spela hockey"? Jöns!
Sv: Mästarcupen
BJ: Håll dig härifrån om du inte pallar med att man sågar eran kung Jönsson! Slutdiskuterat!
Sv: Mästarcupen
BJ: Men puttenutte då, är vi lite arga nu kanske? Jo jag bestämmer faktiskt om jag har diskuterat klart med dig, och vill du fortsätta diskutera med dig själv så gör det! Tragisk? Kasta inte sten i glashus!
Sv: Mästarcupen
BJ: Oj Oj Oj BJ. Såg att du hade spelat landhockey med Loob. Det är stort. Jag beundrar verkligen dig. Håll dig här ifrån i fortsättningen!
Sv: Mästarcupen
BJ: Hur mycke personangrepp du nu än har fått..
*tycker hemskt synd om* Så kan du ju inte förklara att Jörgen säger till tidningarna att det bara är dom som försöker spela hockey, det är väl ett angrepp om något!
Jönsson håller på med så mycke tjyvtag på isen, så han ska nöja sig med att göra det och inte snacka skit i media!
*tycker hemskt synd om* Så kan du ju inte förklara att Jörgen säger till tidningarna att det bara är dom som försöker spela hockey, det är väl ett angrepp om något!
Jönsson håller på med så mycke tjyvtag på isen, så han ska nöja sig med att göra det och inte snacka skit i media!
« Föregående · 102145