Matcher från den här säsongen på DVD
« Föregående · 670030 Till forumet
Sv: Matcher från den här säsongen på DVD
Malmen: tror att Bröderna Martinsson gör en ny film, som den förgåeende. Det ska bli jävligt kul denna säsongen o se kalcken, speciellt i Leksand. Längtar till den. Så Malmen, du får nog vänta 1 halvår till, man väntar aldrig för länge.
Sv: Matcher från den här säsongen på DVD
Brynäs1912: Ja, det blir en dvd filmen iår också.
Malmen:Det finns lite filmer på BT sida.
Malmen:Det finns lite filmer på BT sida.
Sv: Matcher från den här säsongen på DVD
DMartinssonBSKV: Kul, längtar till den filmen, ni gjorde en mycket bra film, men bara en sak att klaga på, men det var inte så farligt. Men iaf, det var lite förlånga scener ibland, men den var bra gjord. Så all beröm ska du o din bror ha.
« Föregående · 670030