1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779293 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!


Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
tjugo8: Paille spelade bara strax över 9min mot Skellefteå. Bara Alcén spelade mindre.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Auchinleck: Jag kommer att sitta lugn i planet.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Davey85:
Desto större sannolikhet att psykkrampen släpper taget om klubborna.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{7225}:
Bara du sitter ned i flygplanet så...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Auchinleck: Där jinxa du bort den matchen, härligt.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Paille, Bertil, Johnson borta alltså.. Pow och Paw helt ur slag. Bulan som ser ut som att han gått en lyckad kurs i anger management.

Det är ju inte så att man räknar in 3 poäng på förhand precis.

Men men.. Bara att bänka sig och hoppas.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{6984}: Jag tippar(men tror inte riktigt på det själv) att vi tar hem detta med 3-2

Målskyttar,
Kilström
Mannberg
Alcen

Första matchen jag kommer att missa då jag sitter i ett flygplan vilket kanske är lika bra...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
dAVydov: Jag tror dessvärre att vår oförmåga att göra mål kommer att kosta oss segern. Ett av de allt för vanliga "det där borde han ha tagit målen" kommer att bli vårt fall...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
munkas:
"Det gäller att vi lyfter varandra ute på isen"

Kilström siktar på pardans ikväll? Eller är det isdans? Lär mig aldrig.
För övrigt nåt man kan stoppa in i schemat i januari också, förutom hästhoppning...

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Auchinleck: Tja, det är ju ungefär samma underhållningsvärde så varför inte.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
munkas:
Jo, kom igen nu, munkas, lite kul är det väl?
Såg att nr 22 (på skoj) funderade på att inte spela matcher i januari. Det är ingen Brynäsmånad.
Handlar väl om hur man lägger schemat.
Kanske hästhoppning i Gavlerinken hela januari?

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Yes! GAMEDA... eh, just ja. Det är ju inge roligt längre.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
dAVydov:
Ja, skall man vara krass så går väl inte BZ/Bulans spelidé ut på att joga bonito.
"Joga minst uselt", det säljer...?

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Var inne och smygläste på Luleåforumet:
"Sorry men jag ser ingen som helst chans till vinst i matcherna mot brynäs, visst dom har spelat som skit senaste tiden men är långtifrån på den nivå Luleå är..."

Det gäller att spela minst uselt ikväll alltså.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
tjugo8: nä Paille är hemma. Av personliga skäl sa Mansson igår.

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978:
Kan ju iofs vara 13:e fw

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978: Precis. Och klappklapp-kassa medgångsfans har vi också, fullt logiskt. Som sagt, det går hand i hand....

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Forsberg 1978:
Frågar sig de flesta
Utom ansvarig för extern kommunikation

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Auchinleck: Går ju hand i hand med Brynäs då som är klapp klapp klapp-kassa!

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
tjugo8: Vad är det med Paille nu då???

Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
tjugo8
Blir inte enklare 3 poäng än så här. Luleå är klapp klapp-kassa...

Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Rautio i mål
Paille borta (???)
Granis m twins
Juniskedja
Och 4:e som säsongsstart

Soft m 2 4:e kedjor

« · 1795653

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)