Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
« Föregående · 1467032 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Bissett_19: Får hoppas att landslagskillarna inte är alltför slitna. Det blir väl som vanligt jämnt, iaf målmässigt när vi möter Luleå?
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Vore så satans gött att tvåla till tråk Luleå ikväll och det ordentligt:-)
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
foppa78:
Sista matchen jag kan se innan jag åker 2 veckor till Indien.
Kommer kunna se sista matchen mot Timrå. Vore grymt skönt med en seger innan man drar.
KÄMPA BRYNÄS!!!!
Sista matchen jag kan se innan jag åker 2 veckor till Indien.
Kommer kunna se sista matchen mot Timrå. Vore grymt skönt med en seger innan man drar.
KÄMPA BRYNÄS!!!!
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Våra uppspel blir ju fullständigt pulvriserade av Luleås forechecking!!!
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Qvarre: Ser ju ut som de knappt varit på is under uppehållet
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Qvarre:Kladdar dom inte mindre så dår förfan matrialaren skrapa av lite handbollsklister från klubborna.
Silver & Kroken storhets efter 3 Kronor matcherna??
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
dreamland:Is? Vart en massa is i drinkarna på Olles & Hartan räcker inte det?
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
70 Rodrigues:
Verkligen.. Vore fan illa att torska mot Elitseriens tråkigaste lag.
Verkligen.. Vore fan illa att torska mot Elitseriens tråkigaste lag.
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
TJ får se till att hitta en lösning på hur man ska få isär Luleås äckliga försvar!!
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Lindström: Toppmatch i Elitserien, första perioden är helt värdelös. Bedrövligt!
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Macahan:Jösses vad kladdigt å taffatta Bif är, har vi vart 1 min totalt i Lules zon på dom första 20?
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Lindström:
Kan ha varit den sämsta hockeyperiod jag sett i år. I alla fall den tristaste.
Kan ha varit den sämsta hockeyperiod jag sett i år. I alla fall den tristaste.
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Lindström: Det är ju uppenbart att vi just nu inte har någon medicin för att luckra upp deras äckliga försvar, får se hur det blir i 2:a??
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Linus på GD:s matchblogg är lyrisk över Luleås spel...vilken match tittar han på?? Bedrövligt spel från båda lag...
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
rafalski: snacka om mardröm om Luleå skulle vinna SM-guld, det luktar Lasse Falk långa vägar = hockeymördare. Brynäs som vanligt sega efter uppehåll men de kommer nog mer ju längre matchen lider. Släpper vi inte in nåt fler så bör vi ha bra chans på poäng ikväll. Bara att ha tålamod och vänta på chanserna och inte ha bort sig.
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Zappaholic: Luleås försvarsspel är grymt effektivt, vi kommer ju ingenstans :-( Läge att återgå till tidigare uppställningar, ingenting fungerar.
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Anders Berg: Tack för påminnelsen, det visste ingen av oss andra!
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Zappaholic: uppryckning krävs om Brynäs ska orka hålla topp fyra distansen ut, kom igen Brynäs!
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Backa hem Luleå!!
En bulletin från Svenska hockeyförbundet:
Hej Luleå!
Vi har tyvärr beslutat att trots ni rent poängmässigt klarat en slutspelsplats så är ni inte välkomna iår.
Anledningen är att ni spelar en fruktansvärt tråkig hockey. Vi har i denna fråga konsulterat Lasse Falk och han har efter en tid bestämt sig för att Luleå spelar en destruktiv hockey som inte hör hemma i elitserien.
Ps, alla 300 Luleåsupportrar kommer givetvis att kompenseras ekonomiskt för matchbiljetter och bensin till skotern.
En bulletin från Svenska hockeyförbundet:
Hej Luleå!
Vi har tyvärr beslutat att trots ni rent poängmässigt klarat en slutspelsplats så är ni inte välkomna iår.
Anledningen är att ni spelar en fruktansvärt tråkig hockey. Vi har i denna fråga konsulterat Lasse Falk och han har efter en tid bestämt sig för att Luleå spelar en destruktiv hockey som inte hör hemma i elitserien.
Ps, alla 300 Luleåsupportrar kommer givetvis att kompenseras ekonomiskt för matchbiljetter och bensin till skotern.
+ 3
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Zappaholic: Nej, det låter lite osäkert på sina håll.
+ 1
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
rafalski: Luleå borde få betala skadestånd till den som betalat för att se på matchen. Soppa till skotrarma kan de betala själva.
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
70 Rodrigues: Undrar om Ankan sitter inne på några nyheter: Silvferkrok och Järnberg....nyförvärv kanske?? :)
+ 1
Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
arnio:Surrpellen på matchen; Silverkrok & Järnbärg?!?!?
AVD TA DET LUNGT MED SPONKEN!!
+ 3
« Föregående · 1467032 · Nästa »