Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Blir förvånad om inte Luleå vinner SM. Dom släppte inte till en målchans på hela matchen så länge dom spelade med 5 man. Kunde Brynäs spela i egen zon som Luleå vore vi bäst i världen. Kul? Njae.
5.383 åskådare! Jag har hört att publiken skulle komma när Brynäs spelade bra. Hur jävla bra ska dom spela innan det gäller? Nu sitter folk med termos på läktaren och dricker medhavt snålkaffe. WTF!
Clarence: Varför nöja sej med 100 poäng? Jag KRÄVER att Brynäs når 150 poäng. Annars ska nån avgå.
Det är ju din oseriösa och absurda ålderskoppling vi diskuterar, inte att han fyller 40 i år, det kan vem som helst räkna ut genom att titta på hans födelseattest.
I min enfald trodde jag att prestationerna på isen var avgörande, oavsett om man är 19 eller 39 år gammal.
Du får gärna tycka att han inte håller måttet längre utan nån som helst motivering, men räkna inte med att bli betraktad som seriös skribent i fortsättningen.
Om du nu ev har blivit betraktad som det tidigare.
Jajjen:"5.383 åskådare! Jag har hört att publiken skulle komma när Brynäs spelade bra. Hur jävla bra ska dom spela innan det gäller?"
Nu kom dom ju, 5383 stycken närmare bestämt. Det kommer fler en annan gån tex. mot SAIK på lördag för då är det lördag och inte tisdag och SAIK och inte Luleå.
Sen kommer det nog ganska många när slutspelet drar igång också plus att många har Canal+ och sitter hemma och ugglar.
Redigerad kommentar
Huge: Jaja, om det är "absurt" och "oseriöst" att kallt konstatera att Dackell är 40 i år så.
Du tycker han, trots denna höga hockeyålder, är given i Brynästruppen. OK!
Jag tycker det inte, eller i varje fall tveksamt. Är det OK?