1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778955 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012

Huge: Jaja, om det är "absurt" och "oseriöst" att kallt konstatera att Dackell är 40 i år så.

Du tycker han, trots denna höga hockeyålder, är given i Brynästruppen. OK!

Jag tycker det inte, eller i varje fall tveksamt. Är det OK? 


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012

Blir förvånad om inte Luleå vinner SM. Dom släppte inte till en målchans på hela matchen så länge dom spelade med 5 man. Kunde Brynäs spela i egen zon som Luleå vore vi bäst i världen. Kul? Njae.

5.383 åskådare! Jag har hört att publiken skulle komma när Brynäs spelade bra. Hur jävla bra ska dom spela innan det gäller? Nu sitter folk med termos på läktaren och dricker medhavt snålkaffe. WTF!

Clarence: Varför nöja sej med 100 poäng? Jag KRÄVER att Brynäs når 150 poäng. Annars ska nån avgå.


Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Clarence: Men VARFÖR tycker du att Dackell inte ska få förlängt eller ens få chansen efter skadan?
Det är ju din oseriösa och absurda ålderskoppling vi diskuterar, inte att han fyller 40 i år, det kan vem som helst räkna ut genom att titta på hans födelseattest.
I min enfald trodde jag att prestationerna på isen var avgörande, oavsett om man är 19 eller 39 år gammal.

Du får gärna tycka att han inte håller måttet längre utan nån som helst motivering, men räkna inte med att bli betraktad som seriös skribent i fortsättningen.
Om du nu ev har blivit betraktad som det tidigare.

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012
Jajjen: Och JAG kräver att Dackell står för minst 45 av dom där extra 50 pinnarna du kräver, annars bör samtliga avgå och Dackell lägga rören på hyllan med omedelbar verkan.

Sv: Matchtråd Brynäs IF-Luleå HF 14/2 2012

Jajjen:"5.383 åskådare! Jag har hört att publiken skulle komma när Brynäs spelade bra. Hur jävla bra ska dom spela innan det gäller?"

Nu kom dom ju, 5383 stycken närmare bestämt. Det kommer fler en annan gån tex. mot SAIK på lördag för då är det lördag och inte tisdag och SAIK och inte Luleå.

Sen kommer det nog ganska många när slutspelet drar igång också plus att många har Canal+ och sitter hemma och ugglar.

Redigerad kommentar


« · 1467605

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)