1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !


Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Projta: Lag i medvind haaar tur!!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Bissett19: Herregud, en ramträff från AS.


Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Stolpträff av Houkko...


Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
moreten:

Nu osar det katt.
Stolpen av Huokko.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Izah: ´Lite drygt 13 min...Hietanen höll på att frispela Brendl men den studsade på skridskon.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
guuuud vad tiden går sakta

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
StoltBrynäsare: Ja det verkar som den lagt ner! :(

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Huss: Hur mycket är det kvar att matchen? Weben e bara sk*t

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
har livestreamen på sopcast lagt ner?

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Macahan: Precis, stackars Mora...


Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
StoltBrynäsare: Dom säger att 3-0 är det värsta man kan leda med, men jag hade bytt direkt nu.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Svetten rinner från händerna nu

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Huss: Jösses hur mycket spänning skall man tåla?


Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Huss: 3-3 i Malmö tyckte jag mig höra.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Izah: Haha!

Trumma på nu grappar!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
lillovechkin: "leksand får luft under vingarna"
Så du tror dronten kommer lyfta?

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
lillovechkin: har du inget snällt att säga kan du vara tyst!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
lillovechkin: Har du prövat den här länken....
Du måste så klart ha SopCast för den..

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Magkänslan:
Leksand kommer att sätta 1-1, ( blir väl nån jävla dansk som nickar in pucken eller nåt annat skit)

leksand får luft under vingarna, och Petrovicky avgör..

AS here we come

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Gusten:

Brendl är kall som en Januarinatt idag.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Jompe: Till råga på allt tappade jag mackan och den ramlade med pålägget nedåt. Ett omen?

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
mattias - 74: Jag dricker Guinness, i hopp om att Brynäs ska vara lika täta och mustiga i sista perioden.

Nä nu måste jag gå och tömma blöjan.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
andreasknox: Nu har jag inte sett matchen men bänka Angell! Vi måste hålla nollan!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Gusten:

Ta dig en rejäl klunk av fuldrickat du har i finnmarken för nu blir det åka av :-)

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
andreasknox: Nu har jag givit upp på Sverigewebben. Hänger sig hela tiden.

1-0 kommer inte att räcka.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
rafalski: Keb?? Nä nu håller vi blickarna på matchen gubbar! Håll i nu för fan BRYNÄS!!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
andreasknox: Bisittaren låter som Keb ser ut.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Macahan: Tror vi måste göra ett par mål till, jag menar hur ofta håller vi nollan?

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Gusten: Passande med lite Rolling Stones på radion nu, så Brynäs "Don't make a grown man cry" ;)) >(Förutom av glädje-tårar då)

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Gusten: Det här kommer bli en rysare ända in i kaklet, man är så nervös att det är svårt att lägga in en snus.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Varför funkar inte den där MYP2P saken för?

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Izah: Ja kommentatorerna kunde ju varit bättre. Bilden är väl sådär man ser rätt bra va som händer ju! Men jag man vore ju hellre i arenan nu såklart!!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
KingCobra: 3-2 till Malmö

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
andreasknox: Trots dålig bild och urusel kommentator så känns det hyggligt bra inför 3dje, full fart framåt håll tätt bakåt!!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Gusten: vad står det i rögle matchen?

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
rafalski: Nu gäller det att ha is i magen och kontrollera mittzonen och hålla pucken framför sig. Leksand MÅSTE vinna och borde snart släppa på alla bromsar. KÄMPA FÖR FAAAN

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Brynäs är ju bättre, borde nog haft 2-0 nu i mitt tycke! Håll i nu grabbar!!!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
mattiaskarlgren: Nu ska vi rida ut ett gäng kompensationsutvisningar i tredje.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Seså, in med tvåan nu tack!

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
snabeln:

Säger den jävlen "Paraderar" en gång till så börjar jag grina.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
mattias - 74: Hauthonen har varit precis värdelös som vanligt, hur kan han få spela? Hermansson har imponerat ordentligt i KS och är idag riktigt bra hittills.

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Macahan:

Nu är man hemma och har bild på datorn men det står ju 1 - 0 :-) Hur gick det till ??

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
snabeln: Medhåll

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
HÅLL I NU FÖRFAN!!! :D

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
Macahan: Kom just i närheten av en dator, hur ser det ut?

Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
snabeln: Tommy Löf på radion iaf.

« · 1026875 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)