Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
« Föregående · 2759582 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Htiv3 blev tydligen rånade i Gävle. 6-1 låg närmare än att Hiv skulle få poäng.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
HV-spelaren som säger att de blev rånade på 3p i Gävle. 😂
+ 5
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Hallå. Vi leder shl. Jag vet. 13 matcher. Låt detta sjunka in. Sätt dig ner. Ta din favoritdryck. Oavsett vad. Låt detta sjunka in. Njut. Det är du värd.
+ 17
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
IrreK: just nu skulle jag dock säga att de flesta hyllar Brynäs just nu. Både i TV (SVTs Hockeykväll & TV4) och i de flesta hockeypoddar har Brynäs hyllats. Speciellt efter vår bortaturne och jag tror inte vi kommer få mindre hyllningar efter den här veckan heller nu när vi ligger etta.
Alla från Under isen (inte lika seriös podd) till Hockeylabbet (väldigt seriös statistik) hyllar Brynäs på olika sätt.
Alla från Under isen (inte lika seriös podd) till Hockeylabbet (väldigt seriös statistik) hyllar Brynäs på olika sätt.
+ 7
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: Ja, jag undrade varför domaren var så arg på honom.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Kulltorp: Håller med och hade dom också såklart i toppen på tabelltipset
Brynäs är det lag som spelat bäst i Karlstad denna säsong också av de vi mött
Brynäs är det lag som spelat bäst i Karlstad denna säsong också av de vi mött
+ 8
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
dempa: Nu tog jag med hela tabellen men Modo fick inte plats. 😅
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic:
Förstår inte riktigt vad du har för ingångsvärde här egentligen.
Vi har 6 perioder i rad nu av hockey på underkänd nivå, vilket tyder på att det inte endast hänger på motståndet, utan snarare ett problem i det egna laget.
Att Brynäs gör en bra match och att Timrå INTE kommer upp i normal nivå kan väl vara sant samtidigt, eller? Jag har inte på något sätt antytt eller påstått att Brynäs inte gör en kanonmatch.
Förstår inte riktigt vad du har för ingångsvärde här egentligen.
Vi har 6 perioder i rad nu av hockey på underkänd nivå, vilket tyder på att det inte endast hänger på motståndet, utan snarare ett problem i det egna laget.
Att Brynäs gör en bra match och att Timrå INTE kommer upp i normal nivå kan väl vara sant samtidigt, eller? Jag har inte på något sätt antytt eller påstått att Brynäs inte gör en kanonmatch.
+ 5
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Honken72: Källgren fick game efter matchen. Det missade jag helt.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
BIF Kungen: glömde Schroeder, bär spelet i sin lina ikväll
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Tigerhjärta: Tabellen ser ut som på den gamla goda tiden, Brynäs, Frölunda, Skellefteå ❤️🖤💛
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Silfver:
Återigen alltså ett lag som förlorar mor brynäs pga att dom gjorde ett bottennapp.
Mönstret fortsätter upprepa sig... 😊
Återigen alltså ett lag som förlorar mor brynäs pga att dom gjorde ett bottennapp.
Mönstret fortsätter upprepa sig... 😊
+ 5
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Helvete vad Adam i studion älskar Brynäs. Pratar upp dom tamefan varje gång chansen ges. Även i hans podd hockeypuls är han jävligt positiv inför Brynäs. Skulle nästan kunna tro att han är Brynäsare
+ 4
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Gavve: riktigt bra skrivet. Med ödmjukhet kommer man långt!
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Kulltorp: Vi är bra nu. Kanske helt toppade och så rasar vi så småningom. Gäller att passa på att njuta.
Ni är bra och det är väl stor risk/möjlighet/chans att när vi summerar serien så slutar ni högre upp än oss.
Ni är bra och det är väl stor risk/möjlighet/chans att när vi summerar serien så slutar ni högre upp än oss.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Bockensdricka: tankar om matchen:
Publiken; grym stämning hela matchen (lördagsmatch jag vet) mycket folk
Källgren, bra match mot bra motstånd
Katten, sjukt bra, gör allt rätt. Skills, speluppfattning, har allt, bäst på isen, ÖVERLÄGSEN
Larsson, näst bäst, gör i princip allt rätt, kom ihåg, ingen poängspelare
Silfverberg, klass, bra över hela banan
Trivigno, ”går på vatten”, så speedig, intensiv
Rödin, var Rödin, övrigt se Silfverberg
Lagsammanhållningen: vänder en match igen, starkt💪
Grattis till oss och en skön lördagskväll till er alla🇧🇪
Publiken; grym stämning hela matchen (lördagsmatch jag vet) mycket folk
Källgren, bra match mot bra motstånd
Katten, sjukt bra, gör allt rätt. Skills, speluppfattning, har allt, bäst på isen, ÖVERLÄGSEN
Larsson, näst bäst, gör i princip allt rätt, kom ihåg, ingen poängspelare
Silfverberg, klass, bra över hela banan
Trivigno, ”går på vatten”, så speedig, intensiv
Rödin, var Rödin, övrigt se Silfverberg
Lagsammanhållningen: vänder en match igen, starkt💪
Grattis till oss och en skön lördagskväll till er alla🇧🇪
+ 11
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Kulltorp: tack Kulltorp! På riktigt.
Nu njuter vi Brynäsare av läget ikväll och firar med en öl eller två.
Nu njuter vi Brynäsare av läget ikväll och firar med en öl eller två.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
vti-peter:Vi sitter och skakar på huvudet i TV-soffan.
Så imponerande, igen!
Sen är det märkligt att alla topplag tycks få en dipp mot just oss enligt somliga (låt vara att Luleås insats var…nja).
Inte mig emot, då har vi chans på ligaseger om det fortsätter.
Så imponerande, igen!
Sen är det märkligt att alla topplag tycks få en dipp mot just oss enligt somliga (låt vara att Luleås insats var…nja).
Inte mig emot, då har vi chans på ligaseger om det fortsätter.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Hatten av Brynäs, allt har egentligen redan sagts.
Vi gör en medioker prestation mot HV men lyckas ändå kamma 2. Kommer upp i nivå idag igen mot tveklöst ett av de bättre lagen vi mött.
En vägvinnande och rolig ishockey.
Serieledarna från Gävle, fina jävla Brynäs IF!
Vi gör en medioker prestation mot HV men lyckas ändå kamma 2. Kommer upp i nivå idag igen mot tveklöst ett av de bättre lagen vi mött.
En vägvinnande och rolig ishockey.
Serieledarna från Gävle, fina jävla Brynäs IF!
+ 11
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic: Ja inget snack om det. Erat styrspel plockade ner våra anfallare och stängde mittzonen för oss.
Brynäs är det bästa lag jag sett i år.
Brynäs är det bästa lag jag sett i år.
+ 15
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
IronKrook: att se söderström spela hockey är ju ren njutning. Inte konstigt det är mkt folk i hallen.
Vi ser fruktansvärt bra ut.
Vi ser fruktansvärt bra ut.
+ 5
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
vonDöbeln: Eller, så mötte ni bara en bättre motståndare som klädde av er totalt? Men vad vet jag, tolkningsfrihet eller vad var det du sa.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
rafalski:
Utveckla gärna, en rosa prick säger väldigt lite.
Eller tänkte du egentligen svara på något annat?
Utveckla gärna, en rosa prick säger väldigt lite.
Eller tänkte du egentligen svara på något annat?
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Brynäs är i skrivande stund bäst på hockey i Sverige. Passa på att njuta vänner.. Snart drar vi ifrån i toppen 🙃
+ 8
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
vonDöbeln: Eller så berodde det ikväll på att motståndet var såpass bra att ni inte presterade bättre än så här.
Men vad jag vet…
Men vad jag vet…
+ 9
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Söderström till tre kronor att döma av intervjun. Välförtjänt! Hoppas han dock inte åker på skada.
+ 6
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Kul förresten att att Schroeder och Lindblom (Oskar) gjorde två poäng var i dag.
Noterar också att Söderström var inne på alla mål i dag. Han spelar ju typ i fel liga så som han spelar nu...
Noterar också att Söderström var inne på alla mål i dag. Han spelar ju typ i fel liga så som han spelar nu...
+ 12
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Zappaholic:
Den tolkningsfriheten har du om du vill min vän.
Vad gäller Brynäs så har jag ingen aning om detta var lågvattenmärke, mellanmjölk eller en toppinsats för er del.
Jag värderar bara mitt eget lag, och konstaterar det objektiva faktumet att vi, för andra matchen i rad inte ens är i närheten av normal timrå-nivå på spelet och att det antingen beror på underskattning, nöjdhet eller att vi är våldsamt nedtränade för stunden.
Den tolkningsfriheten har du om du vill min vän.
Vad gäller Brynäs så har jag ingen aning om detta var lågvattenmärke, mellanmjölk eller en toppinsats för er del.
Jag värderar bara mitt eget lag, och konstaterar det objektiva faktumet att vi, för andra matchen i rad inte ens är i närheten av normal timrå-nivå på spelet och att det antingen beror på underskattning, nöjdhet eller att vi är våldsamt nedtränade för stunden.
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Tänk att man kan gråta av lycka av hockey. Vardagen känns lätt nu
+ 28
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
SuneMangs: Vi är två poäng före Örebro. Det var väl vad vi hoppades på för att slippa åka ur. Galet jämn serie!
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Kulltorp: Ni kommer överraska många ni med, syns att finnen har fått ihop gruppen.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Horace76c: Anton Lander, klass vid micken (och på isen)
+ 17
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
roger_sundsvall: Inte lätt mot serieledarna från Gävle.
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Har sett den grabben Indrasis hade på isen på hans Instagram innan, tror det är Indrasis som åker på lite saker med han som en sorts fadder. Om jag inte har fel.
Fin sekvens att se och visar hur fin person Indrasis är ❤️
Fin sekvens att se och visar hur fin person Indrasis är ❤️
+ 13
Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Grymma målvakter vi har !! 6 raka ! Grymt av hela laget
+ 4
« Föregående · 2759582 · Nästa »


